@churalliya

Saturday, January 14, 2012

Pertama kali ke Balairong Seri

Bukan pertama kali masuk, tp pertama kali hadir sebagai tetamu di dlm Balairong Seri, Istana Besar Seri Menanti sempena Hari Keputeraan Ke-64 Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan (aduh panjangnyaa ayat)

Tarik nafas.

Kalau tahun lepas mekchu ngelat tak nak teman papa-jit ke istana, tp tahun ni tiada alasan lagi.. Gigih balik dari Johor jugak semalam.

Dan sekarang sejarah telah dilakar. Mekchu akan saksikan sendiri Istiadat Pengurniaan Darjah Kebesaran Bintang & Pingat.. Alhamdulillah, tumpang tuah suami...

Gmbr byk dlm camera. Nanti2 cerita. Ada kisah seddddih sbnarnya, tp kelakar.. Ehhhh mcm mana tu?

Happy weekend uols :D

14 comments:

marinahunny said...

Mekchu, nk tnya.. Brp kos buat baju yg papa jit pakai tu? Dress no 1 kan?

shera haifa said...

wahh..dapat anugerah ke? tahniah

Bitt (double IS) said...

congratulations!! ooo padan la mekchu carik selendang haritu ehh ;)

♥MAMASYAZA♥ said...

wah tahniah papa jit terima pingat

CaDLyNN said...

happy wiken mekchu!

Mimy Hamid said...

sepadannya korang...suwewttt je...

Eri-chan said...

tahniah. rezeki tahun baru. semoga berpanjangan rahmatNya

cik hani said...

nak tengok gambar… hihi. tahniah kak su~

Emy Omar said...

Tahniah mekchu..bestnya.Saya biasa lalu je balairong seri tu :(

shaza said...

tahniah untuk papa jit dan juga mekchu..

si tuan putri kiUt said...

wahhhhh tahniahhh2....

ooo inilah selendang yg dicari ek....hihi

amirah said...

ooo..nak carik selendang sebab nak masuk balairong seri...husband mekchu dpt pingat ke? tahniahh

Alycia said...

tahniah.. tak kt tumpang tuah suami, sape lg kan hehe..

fiza said...

Tahniah utk papa-jit & mekchu. Bestnya dpt masuk balairong seri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...