@churalliya

Monday, February 20, 2012

Taip-padam.. taip-padam..

Bila dah lama tak update, terasa kelu lidah untuk berbicara.. hahahaha.. betul lah, susah sangat nak buat ayat..

Letup-letup jari sekejap..

Mekchu nak bagi tau yang mekchu masih di sini.. sedang mencari kekuatan untuk terus berblog.. dan mungkin akan kembali menjadi seseorang yang baru.. jeng jeng jeng..

Nah amek sekeping gambar ni untuk pengubat rindu semua..


Dah lama tak amek gambar katanya.. cari-cari camera dalam henbeg rupanya dah lama tinggalkan kat dalam drawer rumah.. buat semak angkut ke hulu ke hilir tapi tak guna.. sudahnya terima lah gaya entahapaapaentah ni.. konon-konon nak tunjuk tengah kusut gile buat dokumen sebut harga.. tapi tak cukup gaya.. hahahaha..

12 comments:

CaDLyNN said...

mekchu......tak cukup kusut gambar tu..control ayu ade la..hihihi

mummy_ayu said...

mana ada kusut ..ok jer tu..ah ah..napa menyepi??

amirah said...

dah lama x tgk tuan rumah..hehe

syawalsimpsons said...

windu jaa mekchu meyepi...kui..kui..kui

ratusiput said...

mekchu wat gaye kusut ke serabut ke...teetaaaappppp comel... :)

MaMa CyDa said...

Leh tahanlah nmpk kusut sket rambut tuh .. ehhh??

Alycia said...

cpt2.. ambk aura aku yg dh rajin skitt update blog ;)

Nini D.. said...

serius....rindu giless!!

QasehnyaRania said...

mekchu nak cakap serabut ke nak tunjuk rambut ..hehehe:)

Bitt (double IS) said...

nampak cantek jek mekchu...hehehehehe

chekpid said...

nape kusut...sebutharaga belu pc ke tu....eh, eyeshadow ijo gitu!!

::NureeN:: said...

nak kata mmg keliru pon ada hehehe...
nureen kemana ja usung camera sbb kecik jek sng, lgpon keja nureen mmg kena ada camera hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...