@churalliya

Friday, May 25, 2012

Dapat Samsung Galaxy Tab Free

Ni kisah sambungan dari hati ikhlas seorang isteri membenarkan suami pegi tornament golf hari tu. Kejadian adalah pada bulan lepas...

"Tak tahu lah kenapa pagi itu hati ini sangat merelakan suami menyertai pertandingan golf. Selalu aku tak macam ni.." hahahaha itu petikan dari novel "Isteri,Suami dan Golf" yang akan berada di pasaran tak tahu bila..

Rupa-rupanya dia bawak balik berita gembira.. tak sempat balik lagi sebenarnya, berita gembira bergambar tu dah sampai dulu..

Hadiah paling best kot.. 

Disebabkan dia dah menang, mekchu letak 2 keping gambar sebagai penghargaan.. Walau pun tab 10.1 tapi free der.. itu yang penting.. kalau tak salah dia lah pesaing i-pad skang ni kan?

Anjuran Sime Darby.. memang kayo sebab hadiah dia semua best2 belaka.. bukan senang dapat join tournament yang TIDAK menawarkan peralatan letrik dapur sebagai hadiah.. 

Flight dia hari tu.. ehh gelak pulak.. memang di panggil flight taw.. sorang kepala, sorang ekor, sorang sayap kiri dan sorang sayap kanan (agaknya)

Dah, cukup 2 keping je kot.. Siapa suruh selalu outstation tinggalkan anak bini.. hahaha tiba2 emosi menguasai diri..

Dia balik je rumah mekchu sambut dengan senyuman paling manis.. tengok tangan tak nampak pulak tab nya.. rupa-rupanya seminggu lepas tu baru hadiah tu di deliverkan.. mana nak tau.. ahkak kan rakus..

Dan ini lah suasana bila hadiah tu dah bertukar tangan..


Of kos lah over kan.. papa-jit dah janji semua hadiah yang dia menang adalah milik mekchu KECUALI bola golf.. So, tab itu adalah otomatik menjadi milik mekchu.. suka tak? suka tak?

Tapi...... entah macam mana dia pujuk mekchu dia nak tab tu... dia pujuk dengan tukarkan tab tu dengan duit RM500.. hahahaha.. walau pun sepatutnya harga dia adalah 3 kali ganda dari tu.. tapi perempuan ni bila dengar je duit mula lah ada bling bling kat mata..

Bila dipikirkan, baik amek je duit tu sebab mekchu kureng lah dengan gajet-gajet ni.. bleh gak shopping baju.. dah ada bb untuk surfing, facebooking, tweeting dah cukup dah.. gajet ni buat berat nak angkut je..

Dan bila persetujuan dimeterai, masih mekchu jugak yang kena angkut dalam henbeg.. dah lumrah erk bini kena angkut segala mak nenek dalam beg?

Siapa yang untung dalam cerita ni? mi-cah jugak....


17 comments:

Nad @ MamaZakwanNayli said...

bestnye...free tu..! :)

Shu Shinju said...

waaaa..bestnyeee... mestila mekchu untung... dapat duit lg kot atas...hihihi...

Nini D.. said...

hahahha...mi-cah jugak yg untung sbb op cozlah barang2 mi-cah jugak yg mama beli :)

mama tisya said...

wah terror papa-jit main golf..suka la mekchu dpt gadget tp dh tukar ngan wang pn still bole guna gk gadget tu...tahniah

amirah said...

hahaha...bestnya jadi mi-cah..!!

syawalsimpsons said...

mmg untung...muka ober gitu tau..kakakkak

diana said...

seronoknya...
kalau saya kompem
buat lompat bintang dah..haahah

Dee said...

dee pun dpt free tapi tab 7.0 plus..masa secretaries week aritu..ada choice sebenarnya..between ipad2 ngan tab..dee pilih tab..hari2 bwk...hahaha...

rezeki anak dlm perut tu mekchu..hehehe..

POSH76 said...

rezeki ni...tahniah!!

lydzar said...

hehe memang best..tp betulla mekchu, beg mama ni mmgberat ngn macam2 barang oranglain je

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai bestnye dpt samsung tab. dah lama akak mengidam nak, tapi belum ada rezeki nak memiliki

Aleyn said...

Kalau saya ...saya pun amik duit gak..ekekeke...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

best woo, dpt free..
mekchu la untung.. heheheh..

pas ni, salula bg greenlite papa-jit men golf yer.. hahahah

Mimy Hamid said...

papa jit selalu lucky tau...ada je menang golf dapat barang...takpe mekchu aku sokong ko amik duit tu ...tab pun ko dapat maing ak..ala laki bini share apa la sgt kan kan kan

Bitt (double IS) said...

hahahhaha yes utk micah la kann...hahahha sama taste la kite..p godek2 mana2 tengah sale ke ni..akekekkekee

kalau ipad lama memang saingan dengan galaxy tabb...ipad dah tak tahan tu yg dia kuar baru nanti neg...akekeke

bada said...

free = best tak terkata...hihi

QasehnyaRania said...

mi-cah yang untung sbb tak payah bawa apa2 kan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...