@churalliya

Thursday, July 12, 2012

Semangat nak menang 17K

Kami (laki-bini) memang peminat setia JOHARA pagi di Era.. memang menceriakan pagi kami.. kadang2 tergelak sampai meleleh air mata.. sengal btol dorang tu.. paling suka of kos lah watak mak jemah.. konpem terkekek gelak.. Siapa yang cantik, siapa yang manissssss? haa jawab..

Sekarang teka bunyi dah sampai 17K.. masih tiada yang dapat teka bunyi tu.. tapi kami tahuuuu bunyi apa (agaknya lah) sebab belum ada orang yang teka bunyi tu lagik..

Dan tetiap pagi dengar je isyarat memanggil, terus laju dail.. tak pernah nya dapat.. hukk alohhh.. tapi semalam dapat ringing tapi tak de orang angkat lah pulek..

Line busy memanjang.. bila dapat ringing tu cemas pulak tiba2.. 

Aisehmen, kenapa pulak mekchu harus share peluang ni ngan korang kan.. habis lah makin ramai pencabar macam ni.. ngeh ngeh ngeh... pencabar nak dapatkan ammar #devajudikinabalu dah kurang, pencabar teka bunyi pulak yang bertambah :D

Mana nak chaikkk (mana nak carik) duit banyak macam nih weiiii!!

6 comments:

Nad @ MamaZN said...

mekchu, klau berjaya jgn lupa buat kenduri nasi lemak =p

Bitt (doubleIS) said...

good luck mekchu...kekekeke tak pe ada rezeki tak kemana kannn...saya kureng skit tang tepon2 org...akekkekekkee

mamyharraz said...

goodluck mek-chu.sy doakan berpihak kt awk menang.amin.

syawalsimpsons said...

gud luck mekchu....sudah menang kasi kenduri la sikit...kakkakaka...

therosputih said...

kalu menang 17k, kompem meriah raya tahun nih...hehehe

QasehnyaRania said...

cuba lagi mekchu..mana tau ada rezeki baby..boleh menang nanti.. i`allah ..jika diizinkan.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...