@churalliya

Sunday, November 18, 2012

Girang adalah suka

Malam kelmarin.. suka lah sangat sebab dapat keluar rumah walau pun hanya ke klinik..

Bila post gambar ni kat fb, kawan2 semua cakap mekchu dah selim.. dorang bukan nak tanya sakit apa pegi klinik malam2 buta.. notty sangat tawu.. mekchu sakit mata.. dah 2 minggu mata ni merah tak nak elok.. dah titik air susu pun ngak bisa baik..

Susu ibu memang mujarab pada mata anak2.. tetapi tidak pada mata sendiri.. mata suami? ehh belum cuba lagi.. hahahaha...

kurus kerrrr?

Pada pandangan mata kasar ye la nampak kurus.. hakikatnya aiiii masih berattttttt.

Berat terakhir sebelum beranak 63kg. Lepas beranak 57kg. Lepas 2 minggu pantang 53.5kg.. owhhh masih terlalu banyak nak diturunkan.. Lepas tu takut nak timbang lagi..

Terus bangun dan ketatkan bengkung.....

11 comments:

Nazirah Azeman said...

53 kg mekchu?syabasssss ins sahap.sy nid anak dh dkt setahun dh,berat tetap tak mo turun.hukhukhuk

CaDLyNN said...

aik..takleh baik erk sakit mate tu..alolo..siannye...mekchu dah slim la tu...cantik~

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiii bila la berat akak nak cecah angka 5 ni. masih angka 6...huhuhu

shaza said...

mekchu, kita yang dah bersalin 10 bulan ni pun berat badan tak turun2.. bila bf baby ni perut lapar memanjang.. acaner tu?

MaMa CyDa said...

nih mesti kat klinik penawar ampangan nih kan? huhuhu

53.5kg ek? bleh mekchu, u can do it! :-)

Emy Omar said...

Ala slim dah tu mekchu..get well soon ye mekchu.Betul teori tu,susu ibu memang mujarab sebab ubat pada anak2 yg sakit mata tidak pada mata ibu itu sendiri huhuhu kita dah pernah kena dan cuba

Nad @ MamaZN said...

Slimmmmm river!=)

Lynn Hamzah said...

dah ringan arr tu...lynn skrg berat 72kg...saper nak jawab? huhuhuhu...

QasehnyaRania said...

ye ke..sakit mata openya..
dah baik blom :D

cepatnyaa berat badan mekchu turun..syabas ;D

CuTeMiUt78 said...

wah tu dah kira ok dah tu...

therosputih said...

nampak la dah kurusnya, cuma angka tuh, degil sangat nak berkurang gamaknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...