@churalliya

Tuesday, November 20, 2012

Tetap ketiak mama

Dari pagi tadi gelisah je tak dapat tido lena.. Dah bedung pun sama jugak.

Rupanya nak tido celah ketiak mama. Mungkin dia rasa terselamat dari serangan abg long yang kejap2 dtg melompat, kejap2 cium pipi, mulut, hidung, telinga.. Paling tak tahan dia bagi ketiak, suruh adik dia cium.. Hahaha.. Ketiak mama lagi best kan wawa :)

Ehh hari ni #habibinajwa dah genap sebulan tawu.. Sekejap? Mekchu rasa lama ok....


Sent from my RedBerry®

13 comments:

Siti Shuhadah said...

kejap jer dah sebulan..wawa comel..gebuuu...

Mama Vogue said...

Kecik-kecik cumellah tido kat celah ketiak mama :)

yg Hakim ni dah besa panjang pun memalam duk cari celah ketiak jugak aduiyaii..hihi

Nad @ MamaZN said...

ketiak mama tetap menjadi pooojaaan hati wawa :)

Dee said...

ketiak mama the best place on earth..ekeke..

Nazirah Azeman said...

Yeayyyyyy xlame lg hbs pantang

Emy Omar said...

Dia rasa selamat dan selesa berada bawah ketiak mama tu hihihi

*azni* said...

ketiak mama ada aura terlebih tu..haha..

QasehnyaRania said...

hye wawa..ketiak mama wangi errkk..:D

Nory Zoulkefle said...

kejap je dah besau...comeyynyer,,,gebu plak tu...gerammm nory tgk..=)

Nini D.. said...

ketiak mama tetap paling ohsem! :)

Yati Omar said...

montel betol dia :-)

CuTeMiUt78 said...

kejap je dah sebulan... heh..heh..heh.. abg long mi-chah skee kacau wawa ya

therosputih said...

wawa nak kena pelok ngan mama dia nih...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...