@churalliya

Saturday, March 30, 2013

Scalling gigi



Hantar nenek labu gi buat gigi pelesu.. Orang kata dah alang-alang sampai klinik gigi, terus dapat idea nak scalling gigi..

Tengok rekod, rupanya 4 tahun lepas last wat scalling.. derrrrrr lama dah tu..

Kaki kejang bukan tanda sakit tapi ngiluuuuuu... siap tepuk2 kerusi bg hint kat doktor soh benti.. hahaha..

Korang bila last gi wat scalling hah? Echehhhh EK pulak pompuan ni...

Harga scalling Rm 120. Klinik Pergigian Ferhad 067633270

by mekchuN ( ^ _ ^ )

8 comments:

Emy Omar said...

Klinik Ferhad kat Seremban tu ye Mekchu??Mak kita pun selalu ke sana..dengarnya dia ada buka cawangan kat S2 gak kan?tapi kita seriau la bab2 nak ke dentist ni huhuhu

CaDLyNN said...

baru wat bulan 11 thn lepas..baru ke tu???

mekchuN? ehehehe..mmg cun :p

aLyNnZ said...

Alamak cam sama lebih kurang ngan alynn jer..last buat masa preggy kan danish...haha..skang danish dah 4 taun..huhu

watyz said...

last buat thn lepas. thn ni blm lagik. ngilu kan kalo wat scalling ni... oh wat klinik kerajaan byr rm5 kalo x silap... :)

Anonymous said...

klinik kerajaan bayar singgit je kak. murah,tp bejo'oh la nunggu ea. lamo. silap2 kono half day.

_cik.ila_

Nad MamaZN said...

Eee lama dh kot tak buat
Tak igt dah haha

yana said...

oit..siapa amek gambor tu..haha..nampak lobang idung!!

QasehnyaRania said...

"dah bagi no skali tp jauh la mekchun.. kat somban tu.."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...