@churalliya

Tuesday, December 17, 2013

Musim

Beberapa minggu yang lalu..

Lama dah tak makan nasi minyak... dan lama dah tak makan roti jala cicah kuah kari...

#ootd pegi kenduri kawin.. sepersalinan kurung kedah moden dari matase sutera.. dah banyak kali pakai, tapi ni pertama kali pakai dengan baheera shawl pun dari matase sutera... 

amek aura manis si anak.. 

Tak bleh amek gambar dari tepi.. sebab nanti nampak sekeping sangat...

Ini wedding kakak kepada tuan faizal yak ni suami kepada ila dan kawan kepada papajib iaitu kawan2 masuk balairong seri :D.. haaaaa tak payah ulang baca ayat tu pun tak pe...

beradik superman ditemui.. karok sampai hang laptop... dahsyat sangat tarikkkkkk...

abam mi tak de sebab ikut maksu, kakak bella pegi giant.. boleh berkepak ketiak sikit.. sikit je.. 

Habis je makan nasi minyak dan karok, makan roti jala cicah kuah kari pulak... ada kenduri tunang si anim (adik ipar deqna) petang tu..

dah la jarang dapat bergambar berdua.. bila ada chance gitu pulak kekdahnyaa.....

dengan ipar duai dan yang ditunangkan hari tu... 

Kepada yang berkahwin, selamat pengantin baru..
Kepada yang bertunang, selamat bertunang...

Musim kan...


by mekchuN (^_^)

9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sweetnya

syawalsimpsons said...

yalo musim kawen kan...

NM03 said...

cantek baju

amirah said...

musim tak payah masak weekend jugak..huhu

mama_onie said...

Alahai untunglah badan sekeping dr semua angle pun shantek!

Eliss Mie said...

anak ngan mak sama2 comel :)

Lynn Hamzah said...

memang tgh musim kenduri nie...mek chu makin anggun...

Amanda Suria said...

SA banyak dpat jemputan..ada yang x dan nak pergi...bila plak turn SA kan...

QasehnyaRania said...

as-salam mekchu
tu la sy pon baru blk dr kg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...