@churalliya

Wednesday, December 18, 2013

#kembartakseiras

Kenapa dipanggil kembar?

Muka tak sama..
Tinggi tak sama..
Tahap tembam pun tak sama..

Tapi dipanggil sebagai kembar..

Sebab selalu berkepit ke mana-mana..

Dah terpisah 2 tahun lebih kot.. Tiba2 boleh berkepit semula..


Tau kan kak jem viruspadu dah pindah seremban semula.. Rezeki dia kan dapat keje sini semula.. Seronok sebab boleh bergabung malatop kembali.. 2 tahun hidup ku suram tanpa mu.. ecehhhh...

Dulu sama2 dok buat operasi & rangkaian.. sama2 41.. Sekarang kak jem dah jadi boss.. masa dapat naik 44 dulu terus tukar ke MITI sana.. sekarang dah balik seremban semula dan kena jaga sistem..


Semalam wassap2 nak pakai baju sama.. baju tu dah 2 tahun lebih.. masa sama2 dok partition dulu.. nasib jugak la kak jem jumpa baju dia tu di balik lipatan paling belakang.. hahahaha...

Terbaek laa..

Lepas ni nak pakai tudung sama.. lepas tu blouse sama.. lepas tu seluar sama.. lepas tu pandora sama.. pandora? arghhhhhh bila nak dapat ni..............


by mekchuN (^_^)

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

dua2 comel

syawalsimpsons said...

mmg kembaq tak seiras ni..tp kiter kembaq kan..kembaq nama..kakakakkakakak

Amanda Suria said...

oooo..satu opis rupany dengan kak jem....kim salam kat dia ye..

Nad MamaZN said...

Oo geng bas skolah rupanya :)

Bitt (double IS) said...

ye la kembar tak seiras :)

QasehnyaRania said...

tahniah buat kak jem
syukur alhamdulillah.
senyum meleret le mekchu ye. hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...