@churalliya

Friday, January 24, 2014

Demi mu roti telur

Terasa comel pulak sesekali bila papajib serius dalam bidang masakan.. hahaha... nak buat bekal roti telur untuk abang besar.

Sehari sebelum mekchu pegi bengkel dia dah rekues mintak tolong potong bawang siap2 nak letak dlm peties.. nanti bangun pagi tinggal nak pecahkan telur dan terus goreng. Tapi mekchu tak potong pun bawang tu. Awal sgt kot..



Wassap tu malam tadi.

Malam tadi rupanya persediaan beliau lagi heibat dari yang dirancang.. Dah siap bancuh telur dan bawang ok.. Siap food testing yg tak tahan tu.. Semacam debor nya nak buat bekal untuk anak...

Suka pulak mama tengok bila papa bersungguh macam ni..

Good job papa!!!


by mekchuN (^_^)

6 comments:

Amanda Suria said...

untung awak mekchu...hihihih...lagi untung abang besar ye dak...

amirah said...

hahaha...chaiyok papajib.. abam besar dah thumbs up tu..

Nad MamaZN said...

Huyo huyo huyo..!
Tabik spring la kt papajib..!
Awal tu buat persiapan
Good job!

mama maman aka yana said...

support ok... bagus la dia semangat gitu

CaDLyNN said...

fuiyo papajib bersemangat..siap ade food testing..hihi

QasehnyaRania said...

semangat papa jib utk abg besar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...