@churalliya

Friday, May 16, 2014

mekchuN and her wonderland

Apabila pandangan yang pertama dan terus mencengkam kalbu.. Ini lah akibatnya...

Sgt sexy dimata ku.. Yellow le cuir.

Ohhh angin tolong tiupkan dirinya padaku....... #dermakilatpehlis #longchamp 1mon


Seterusnya memang tak lena tido malam la jawabnya kannnnnnnn.....



Member pulak ada kat Paris...

"ma.. kalai ada kat Paris tu.. kata nak beli henbeg.. Kirim lah kat dia..."
"tapi mahal la paaa....."
"alaaaaa... bila lagi.. mama kan dah kerja kuat kumpul duit.. ini lah masanya"

Ngko tengok.... dia kasi bakar baeeekkk punya...

Makanya semalam ia telah berada di pangkuan ku... Sungguh harum bau kulit beliau...


Sebab gedik dapat henbeg baru, maka warna terpaksa dirahsiakan buat sementara waktu..

Tak pe, tak mampu nak rahsiakan lama-lama.. Esok mekchu pakai..


by mekchuN (^_^)

8 comments:

PetakBunga said...

beg baru ek..


oh kita ada buat main suka2 kat blog kita.. kalau sudi atau lapang marilah jalan2 blog kita ye..

Nad MamaZN said...

eeee..buat la teka teki teka tekuk, sape btul kaler dpt adiah beg tu heheheeh :P

Ayu azmir said...

wah... memang cun...

Ayu azmir said...

wah... memang cun...

salwana nordin @ che'wa said...

kita pun suka beg :)

tp biaanya cap ayam je..tak mampu nk memahal :)

My Aisy said...

beg baru!!bestnya...lagi datang dr paris pulak...sila update pic mekcu gan beg tu..tak sabo nak tengok...

mikamusz said...

la.. ingatkan pakai tuk raya.. kekekeke

Bitt (double IS) said...

hahahhahahaha kerlasss esok pakai terus na..tak nak simpan tuk raya ka?? aekekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...