@churalliya

Tuesday, July 8, 2014

Doa buat anak-anakku

Najmi & Najwa,


Ya Allah
Lindungi anakku dalam teduh kurnia-Mu
Bimbing anakku di setiap persimpangan yang membuatnya bimbang
Beri kemuliaan budi agar membuatnya bererti
Titiskan kebesaran jiwa agar membuatnya bermakna
Sentuh hatinya dengan semangat tulus untuk berkongsi
Tanamkan keyakinan terhadap kebaikan
Penuhi tekadnya dengan kerja keras dan pantang menyerah
Teguhkan peribadinya agar tidak mudah goyah
Ya Allah..
Terima kasih untuk kurnia terindah ini
Terima kasih untuk anugerah tidak ternilai ini
~copy paste~

* Masih teringat-ingat gambar adik beradik yang ditinggalkan pencurik jahanam tu... tiap kali tengok, mesti nak cembeng sebab teringat kat abang & wawa... Semoga anak-anak kita terus berada di bawah lindungan-Nya... Amin..


by mekchuN (^_^)

4 comments:

Mimy Hamid said...

amin sue..dah 2 anak ko..nak 2 jugak...doakan

syawalsimpsons said...

nampak lama sangat tak singgah sini..sebok..mmmm..moga semua di permudahkan kiter menjaga anak2 kan...

p/s : jaga menantu i baik2 ye..hahahahhh

QasehnyaRania said...

aamiin..
selamat hari raya mekcu
maap zahir batin

Hamira said...

Semoga Allah lindungi anak-anak kita.
http://kidsandmumapparel.com/blog/
http://kidsandmumapparel.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...