@churalliya

Tuesday, August 6, 2013

Budak kecik yg comel ni sudah 34 tahun!

Baca tajuk je pun dah tahu cerita sebenar.


Alhamdulillah, Tuhan telah panjangkan umur mekchu lagi setahun untuk mengecapi kebahagian, mengharungi suka dan duka sebagai HambaNya...

Syukur kerana terpilih untuk diuji...
Syukur kerana masih diberi kesempatan untuk berbakti..
Syukur kerana berpeluang untuk memperbaiki diri..

Ehhh.. sekarang budak comel tu dah semakin comel kot (^_^)


by mekchuN (^_^)

18 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

hb awak :)

Anonymous said...

rupe wawa la kak! huhuhuhu. nak cakap comel tapi malas. sobab eh kang kono shopping spender baru pulak kang manjang koyak yo. haahaha

Anonymous said...

eh lupe pulak komen tu tadi dari esei

diana aka mamairfan akak mamagojes eh? hahahaa. malas nak log in dah haa

watyz said...

alhamdulillah... moga dipanjangkan lagi usia, dimurahkan lagi rezeki n selamat hari raya... :)

*beza sehari je besday kite.. :)

SiTi said...

eppy besday mekchu

Cho Zila said...

selamat hari jadi... mestilah makin comel...

PUANSTOBERI said...

eh...ada iras2 wawa.. hikhik..

BTW, slmat hari lahir yer Mekchu.. tkpe..bln doblas ai menyusul yer.. alamak....34 tahun dah kita.. tak mungkinnn... *tak dpt terima hakikat. hahaha*

dan sweet btol tgk ucapan khas dari suami kat FB smlm yer.. hihihikk

anakomak said...

hepi besday mekcu....
moga panjang lagi umur tu...
bertambah lagi rezeki....

Ya ALya said...

budak comel tu sekarang kan....anak dia yg makin comel......

amirah said...

eee...sebijik macam muka wawa...!! huhu...hepi besday mekchu..semoga diberkati dalam setiap sesuatu..insyaAllah

::NureeN:: said...

hepi besday mekchu :)

& selamat hari raya, maaf zahir n batin

CaDLyNN said...

comeynye....
yela..ade iras wawa...

happy birthday mekchu!
semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia selalu

yana said...

Happy belated birthday Suraya..

Uncle Lee said...

Hello Mekchu,
Saya mengambil peluang ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan saya di Malaysia dan di mana jua anda bearada.

Selamat sejahtera kepada anda sekeluarga.
Semadikan satu lagu dalam hati mu dan semoga sentiasa ceria.
Teman mu dari Canada.
Lee.

Mama Vogue said...

Comelnyer..!! Memang mcm muka wawa la :) Nanti wawa besar skit mesti rambut dia gitu gak..hehe

Fiza Rahman said...

Happy belated birthday mekchu.

Bitt (double IS) said...

happy birthday mekchu!

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.

semoga dipanjangkan usia hendak-Nya.aamiin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...