@churalliya

Saturday, August 22, 2009

Training oh training

selesai sudah training Microsoft Windows Server 2003 yg telah berlangsung selama 5 hari non-stop hokey..

Center Point, Bandar Utama telah menjadi saksi kehadiran 2 org pekerja cemerlang dari N9.. hari pertama, ke2,ke3 ok lagik.. masuk hari ke4, ke5 rasa dah penat sgt... tapi dgn adanya chopping chomplex kat sana, semua penat tu ilang... huhuhu..

esok lusa kena masuk opis dah.. terasa kerja2 tgh menggamit je tu.. owhh tidak!! nnti mula la x tentu arah nak buat yg mana satu.. kelam kabut.. perangai ni dari dulu mmg tak leh ilang laa.. terpaksa la pakai baju yg baru dibeli utk motivate diri sendiri kan..

tebal tau buku kena khatam dlm masa 5 hari.. tp kalo jual, kat mudah range dlm rm70.. hehe

nmpk x yg pakai serban kat dpn tu.. itu la trainer kitowang

me on the last day training..

sgt la gigih nk lumba sir capo grande

2 comments:

Capo Grande said...

aha, senin kita pasangan baju baru ek....hehe...lumba lumba tertinggal gak smart tag...haha...

:: PU3'z :: said...

salam kenalan
lets share link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...