@churalliya

Tuesday, February 16, 2010

terjun tiruk di musim panas

lakiku tya "najmi nak mandi sungai tak?" terus dia angguk2 kepala.. ishh.. betul paham soalan ke anak aku nih? atau terpengaruh ngan menan meow dia yg selalu angguk2 kepala tu?

disebabkan najmi dah setuju nak mandi sungai, so kena la papa dia tunaikan.. syok gak tu bila musim panas cam ni, dpt terjun tiruk kan.. tp kena carik tmpt lain selain dr ulu bendul.. konpem padat kat sana tu..

sib baik ada alternatif lain.. kat air terjun seri pilah.. tempat masih rahsia dan terpelihara.. x ramai lagik yg tau nih.. syhhh.. tmpt bersih, org pun x ramai..

kitowang g dulu, lepas tu barulah pakcu & makcu dtg.. naik moto sambil bawak kuih kodok kegemaran ramai.. nyummmy... diikuti mak, abah, uwan & mak su & family.. mak su nak tangkap udang..


hanya gmbr2 ni je yg melepasi penapisan mata ku.. yg lain2 bisa migrain nnti kalo tgk.. hahaha..

8 comments:

Ezlina Mustafa said...

iyola tu najmi yg angguk?? musti kak sue lotak comel belakang abg.. tu yg najmi angguk tu...wakakakaka

churalliya said...

taktik yang menjadi... leh wat lagi nih..

viruspadu said...

iyelah samaaaaaaa

ishhh kembar betul

opsss kak chu... hahah dan dan tu panggil akak terusss..

Bapak Gonjolong said...

bilo gek eh???

Lin Mili said...

kat mn ni su, kiteorg g ulubendul ari isnin aritu, pack gle.. stress cr parking

Mohd Azni said...

cam best je..tak ponah donga lak tompek nih..

Ezlina Mustafa said...

ha tu la....cr kg tembuk dulu...wakakakaka

churalliya said...

sbb tu kitowang x nak p ulu bendul tu.. mesti padat pya!! keta yg nak kluar simpang pun dah 8 km panjangnye.. ni kat kg ulu pilah.. tmpt yg aman dan damai.. peace..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...