@churalliya

Saturday, February 13, 2010

wondering....

mcm kembar kah? mcm adik ngan kakak kah?

persoalan nya.. kalo kembar tu x de issue la.. tapi.. tapi.. (pause) kalo adik beradik tu.. ermm. siapa kakak dan siapa adik nih??



model : si tinggi --> kak jemah dan si rendah (selalu adik la rendah kan) --> chu
venue : pearl haya butique

berita gembira bila tokeh yg jaga punch card pun kat opis tersalah anggap selama ni.. kalo x wujud gmbr ni, maka selamanya lah tokeh itu berperasaan mcm tu.. kah kah kah..

sorry ehh kak jemah sbb curik gmbr ni.. hehehe..

5 comments:

So Close 2213 said...

comeila sue pki tudung..pernah try pearl haya tp kain dia lembut sgt slalu tertarik..suka De Zahra tau..gtau kak jemah De Zahra tomei tau design dia, mmng puas ati..hehehe sibuk2 aje..

churalliya said...

De zahra mcm x de je kat sban nih.. ariani ngan pearl haya je.. kot betul la info nih.. kalo ada, konpem kak jemah x nak ketinggalan..

Capo Grande said...

chu, ingat x lagu yg aku nyanyi utk ko tu...huhu...

churalliya said...

andai ku tahu??.. ini kes tersepit la nih.. tak.. aku x kan lupa..

So Close 2213 said...

chu mntk kakjemah layan WMDC, ana pun beli online jek

http://www.wanitamelayu.com/forum/showthread.php?t=25448&page=12

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...