@churalliya

Tuesday, March 16, 2010

Semua tu penyebab

semalam kan.. mkn mee hoon je separuh pnggan.. x sempt lunch pun..perut ni lapar yg amat.. hujan lak lebat.. sejuk.. habis lemak2 badan digunakan untuk mamnaskan badan..

bila blk umah, bukak tudung saji... su nmpk nih...


hati ni happy tok sah nak ckp la.. berbaloi perut ni berlapar.. ada habuan besar rupanya..

ini lah salah satu sbb kenapa la kitowang malas nak pindah umah sendiri.. blk2 je dah ada makanan atas meja.. nikmatnya dunia.. terima kasih mak...

4 comments:

Ila Ramli said...

umm.. mmg sonok ada mak kt umah...
balik umah jer ada jer juadah yg menanti hehe.
Kesian kt budak2 skang yg mak bapak nya kejer, jarang2 laa makan makanan air tangan maknya (hehehe)
Sib baik la mama ku suri rumah jer dulu, best.........bfast, lunch n dinner sume kt umah :D

churalliya said...

tu la ila, sgt best kan.. malas je rasa nak dok umah sndiri.. beruntung masih ada mak..

Masdiana Mat Nor said...

memang sue akak stuju....akak pun samo,tp kesian lak kan mak siapkan makanan utk anak die sampai anak dah tuo dah...hehehehehe.......

churalliya said...

tak pe kak, nnti ujung mggu bwk la mak jln2.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...