@churalliya

Saturday, April 10, 2010

Good Luck Jang.. Part II

tetiba lepas publish post psl bola semlm, teringat lak kat gmbr yg paaaaaling sue suka masa pegnen..

apa yg korang mengidam masa pegnen? bayangkan korang dpt apa yg korang idamkan tu.. cemana perasaan dia? konpem lah indah-indah belaka..

same goes to me.. sue ni part mkn x de la ngidam nak makan yg pelik2.. selamat lakiku x yah susah2 nak cari.. cuma sue teringin lah sgt nak amek gmbr ngan pasangan kembar pemain bola sepak negeri sembilan yg hensem tu..

sape lagi kalo bukan ngan aidil & zaquan.. dgn bantuan member lakiku, dpt jugak amek gmbr ngan dorang.. semua secara kebetulan.. dah la muka kembang semangkuk.. bila tgk gmbr ni, tak sanggup nak tgk muka sendiri.. tgk muka dorang je.. korang pun jgn tgk muka sue.. ngeri!!

seminggu lepas tu, selamat bersalin.. dah tak kempunan apa-apa.. hehehe..

aidil & zaquan, sumbat 5 gol tau mlm nih.. yeaaahhh!!!! sepak kat pintu gol lawan.. jgn kat pintu gol sendiri lak...

5 comments:

Muhammad Adam Rayyan said...

fuyooo
ada gambar dgn kembar terhebat la.

adam jelessss

churalliya said...

skuad jang ni mmg hebat lah.. ensem2 lak tuh..
alhamdulillah, menang... kalo dah byk kali mcm ni, patut dpt cuti peristiwa nih..

.::WaNiE::. said...

hahahah nasib baik dpt bergambar ngn depa

mana ada kembang sangat, comel jek tu

churalliya said...

comel kah? hahaha.. kesan anak dlm kandungan gak.. kecik2 lagi asyik nak menyepak je kije nyaa..

eiNa said...

huhukss.. kedah kalah ngn nogoghiii.. demmm~~
tp sye suke gak jejaka di atas..muahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...