@churalliya

Friday, July 30, 2010

sampah sarap dari terengganu

dah dapat sampah sarap dari terengganu itu..

tq lah kak wanie... i lap u la bebbeh...


mekchu jawab kat entry dia.. tak lain tak bukan pasal skandal dia yg asyik bertukar ganti..

jawapan mekchu yg berjaya menambat hati juri sehingga menobatkan mekch sbg salah sorang penerima sampah sarap itu..

jenuh jugak nak carik entry dia pasal sampah sarap terengganu tuh.. ye la.. dah la blog tak de labels, pas tu satu page ada 3 entry je lak tu.. bila find tak jumpa2.. 18 kalik klik baru lah dapat...

dah mcm mummytwins lak mulut ai ni.. laser gitu.. komen yg ikhlas khas utk wanie.. hehehe.. mekchu percaya dia mmg tak sentap punya lah.. sbb dia mmg spesis ganas.. u rowkkkk!!!

yg paling tacing bila baca kad dia.. cute sgt design tu.. sendiri bikin tau.. dah lama x dpt kad buat sendiri.. isshh tangan seni je yg bleh buat nih.. tak sangka seganas-ganas wanie, dalam hati ada taman gak ye.. hihihi...

ingat senang nak lekatkan manik2 butterfly tu??



prezen ni sempena utk pembaca setia belog lucah itu.. hahaha.. thanks again dear.. sayang mekchu lebey ok..

5 comments:

Don & Nor said...

vavava...tahniah meksu...
sampah sarap yg sangat comel n berharga giteewww...

mekchu said...

value dpt free ngan beli lain kan..

AKO @ retna said...

wah wah tahniah mekcu... dapat gak sesuatu dr tganu hehhe ;)

.::WaNiE::. said...

hampes mekchu blog lucah katamu

kahkahkah.

mekchu said...

ako : drom terengganu with lurve

wanie : haha.. ada berbau lucah apa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...