@churalliya

Monday, August 23, 2010

Bergelimpangan


Suasana yg senyap dan sunyi.. sepi tanpa suara..

Perihal puasa yg tak sanggup kita lihat.. hahahaha...

habis bergelimpangan satu rumah.. anggap lah semua tgh kumpul tenaga nak masak petang nnti..

tu yg terbaring atas kosi panjang tu mmg dah jadik habitat dia sejak start puasa.. tak do la muko lain yg baring kat situ... aduuuhhhhh...
mcm dah tak de tulang belakang lak dah..

10 comments:

shaza said...

huhu.. suasananya sama sebijik macam suasana di rumahku..

p/s- mana mekchu kat dlm gambar tu?? tak dapat di kesan..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik..hik.. suasana ketika tghari di hari minggu ketiaka berpuasa..

Ila Ramli said...

dgn penulis belog nih sekali siap pengsan...hahaha

p/s : mekchu tau tak, ada org opi sy baca belog sy, pastuh dia siap baca beloh churalliya, boleh hari nih dia tanya mana mekchu a.k.a bapak gonjolong??? punya laa sy blur!! ropanya dia silap paham. ahahaha :D. pastuh sy bgtau dia, mekchu nih wife bapak gonjolong, hehehe,,,kelakar laa

Nem0 o0h Nem0 said...

ni adegan yg kita leh lihat hnya di bulan pose..haha

JIVEBUMZ said...

itu mesti bro john kan? hahaha

penat puase katakan :)

mekchu said...

shaza : sunyi je t/hari tu kan.. ingatkan tgh berzikir.. hahaha.. mekchu cover baik punyeee...

cutemiut : suasana yg hanya di temui di bulan puasa

ila : mekchu dan bapak gonj adalah 2 entiti yang berbeda.. satu besar dan satu lagik comel.. hahaha..

nemo : ye betul..

jibam : 10 markah

jesnita_ns said...

xtvt paling best time bulan pose..hehehe..

eT said...

penat sungguh memasing tuh...huhu

Iyiana said...

bro john menari hindi erk? ehehe..

NeenaAnuar said...

hahhahaa..... melepekkk semuanyer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...