@churalliya

Saturday, August 21, 2010

gmbr pertama di param

berkobar-kobar nak wat entry pasal menu berbuka & sahur.. kalo perasan, mekchu tak pernah lagi cite psl makanan & minuman sejak puasa.. bukan apa, takut ada yang gegar iman kalo tgk gmbr mcm tu time2 nih..

beria ngko amek gmbr sblum berlepas.. hati mmg dah berbunga-bunga nak wat enty.. dah terbayang bestnye ada entry pasal param (pasar ramadhan)..
dah siap2 bwk tipon cokia mekchu yg sekarang milik bro.john semula.. nak curik2 amek gmbr mmg terbaik pakai tipon tuh..

mekchu ikat..


bro.john pun ikat..


sebelum berlepas..


sedang berlepas pun smpattttt...

ni masa kat pilah mggu lepas.. dah lama tak naik moto.. agak jakun jugak.. nak gi param kena lalu jalan besar.. keta kemain laju berdesup desup.. rasa kecikkkk je bila naik moto..

smpai je, ya ampunnnn... mcm ulat taik.. ramai kemain org.. jalan pun kena seret-seret kaki smbil tangan tarik baju bro.john tak lepas-lepas..
kalo mekchu dpn bahaya.. kot2 org dtg menerpa dari depan ke kan.. dah sesak2 mcm tu, mesti ada yg amek peluang.. elok lah bro.john je dpn.. i follow je..

sudahnye.... tipon ntah ke mana.. gmbr ntah ke mana..

jadi nya, alasan bisa gegar iman tgk gmbr makanan dan minuman tu mmg fitnah semata... yg sebenarnya mekchu x de sekeping pun gmbr kat param.. gmbr makan apa, minum apa pun tak de tenaga nak snap..

kesian kan.. berusaha mekchu!!

6 comments:

JIVEBUMZ said...

alahai comelnya laki bini nie pakai helmet..hihiiii

sempat lagi tu ataih moto bergambar!

mekchu said...

hahaha.. lemas gile pakai helmet.. kepet2 rmbut..

~~@lyci@~~ said...

alycia kalo kat sini pg param, mmg naik motor..malas nak bersesak2 cr parking bagai.. tp ada lak sorg tersepit kat tengah = adam ehhe..

adoi, lamo dah den xblk pilah.. kalo nak cr makanan kg sodap2, kek pilah lah yg terbaik kan..

mekchu said...

ya betulll.. kalo tak jumpa kat melang, gi carik kat pekan.. kalo x jumpa gak bleh carik kat bus tand tuh.. semua dekat2..

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.. sweet je somi isteri ni.. eemmm memang la mekchu.. klu g param semangat berkobar sebelum smpi.. tapi dah smpi.. hilang terus semangat tu kan

NeenaAnuar said...

hahaha.. minah & mat rempitt.. cute! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...