@churalliya

Wednesday, October 6, 2010

Anak beranak demam

Najmi dah baik.. omak ehh pulak berjangkit.. masa najmi demam, tak snggup nak tgk dia.. nak nak bila muntah dah kluar kaler kuning tuh.. masa tu berdoa biarlah sakit dia pindah pada kita..

najmi dah sihat.. skang mmg penyakit tu dah berpindah.. mekchu pulak yg demam.. dah setahun kot x demam.. oh! seksanya..

mekchu jenis jarang demam.. sekali demam mmg teruk.. tp harap2 kali ni cpt lah baik.. terrrrlalu byk kerja yg menanti...


ni masa sabtu lepas.. majlis kawin pun belum selesai.. bro.john dgn baju melayu gi klinik..


paling risau kalau anak tak sihat kan..

alhamdulillah, najmi dah recover.. masa dia demam mmg peluk dia, tido rapat2 ngan dia..

semalam, badan mekchu start rasa lain macam... opismate bg panadol soluble.. telan 2 bijik pas tu dah ok skit.. dapat lah gi majlis TM sempena sambutan hari raya semalam.. tak padan dgn demam.. bila makan otomatik sihat..



mmg semua sakit2 skang.. bg ayam golek depan mata pun tak selera.. nak baring, baring, baring..

pagi tadi setengah jam pikir nak gi keje ke tak.. mmg tak larat.. tp gagahkan jugak bersiap.. bila pikir hari ni ada 2 miting kena attend.. + pegi keje sama-sama katanya kan... perasaan teruja tu terselit di situ..


susah gak pegi keje pakai 1 keta nih.. kena lah tggu bro.john amek mekchu gi klinik..

sbnarnya bantal tu basah.. lepas je ckp tipon ngan bro.john td, tetiba air mata ni meleleh.. sedih wok.. time2 sakit cam ni jiwa tu amat sensitip kan.. terharu dgr suara... hahahaha.. poyo gile!!

15 comments:

suzzsuzie said...

alolo..tgok muka mekchu demam kiut la pulak...susah hati kan bila satu family demam? ksue jarang demam gak tp sekali dh kena..tak bangun la

nuyulaisy said...

akak nyul doakan akak cpat sihat yer...kot2 akak alahan kot...

Chekpid said...

alor..cedey tgk pic landing kt bantal tu...tp mmg la ek..bila sakit sensitip oooo

soclose2213 said...

ciannya sue, g klinik amik mc makan ubat tido n tido tau..nanti sihat sambung balik cite..=.=

marinahunny said...

semoga sembuh cepat mekchue..

KaLiS PeLuRu said...

alorh..cian....
jgn lpe mkn ubat kak..
hope cpt sembuh ye..

~~@lyci@~~ said...

alah ciannya.. get well soon mekchu.. rindu kat entry mekchu..

littlehumblelynn said...

cepat2 makan ubat..pls berehatlah kat umah kalo sakit..kang makin melarat..sian dia :(

rozana said...

get well soon dear..
kt kltn ni pn bru lps satu family demam.
apsal kalo 1 famili dmm...mama mesti yg last skali kna?

Yuni Aisyah said...

sob2...moga sehat kembali.....=)

illafira said...

get well soon

mekchu said...

thanks korang.. ni baru lepas bangun setelah 4 jam tido.. best gile tido siang... hahahaha... dah ok skit..

tiefazatie said...

sedihnye..cpt sembuhnye sis..haip2..jgn bgn eh..g tdo lg!hihi

CaDLyNN said...

ala..sedihnye tgk..
semoga cepat sembuh ye mekchu..
musim demam kot skrg ni..lepas melantak raya kan..
huhu

mummysyafie said...

merah mata mekchu tu..mmg nampak sangat tak sihat. makan ubat yer..take care

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...