@churalliya

Sunday, October 24, 2010

Keluarga Kuning

Kami mmg tiada darah keturunan raja.. raja bersiung pun jauh sekali.. tapi kami telah ditakdirkan untuk menjadi ala-ala keturunan raja pada hari itu..

jadik la kan.. kalo bukan kita nak perasan, siapa lagik yg nak perasankan kita.. ehhh ayat apakah itu??

sepagi yang mungkin kami dah siap2 mau ke tepi laut.. wow weeeee... kesian najmi sbb dia jarang kena kejut & mandi kan pagi2.. selama ni kalo gi keje mmg tnggalkan dia smbung tido..


sebab tu la muka kitowang pun dah terikut muka najmi yang bermata sitap pada pagi itu.. siapa ikut siapa sbnarnya?

garmin byk membantu.. jalan dekat ke jauh tu tak pasti.. yang penting kitowang selamat smpai..
terima kasih abang garmin... hahahha..

apa kes sbnarnya?? ehem ehem...

FAMILY DAY UPTM 2010 @ ISMAH BEACH RESORT, PENGKALAN BALAK, MELAKA

kembang2 jari dia.. mula2 geli ngan pasir tuh.. dah lama2 naik 'sheikh' jadi nya...


best gilerrr... tp tak terdaya nak cerita pajang2 buat masa nih.. badan penat main futsal pantai pun tak ilang lagik.. hahahha.. nnti korang saksikan beberapa adegan yang belum pernah mekchu tayang kat mana-mana selama nih..

bantal.. bantal... (sambil mekchu merangkak mencapai bantal nya.. konon2 letih sgt lah tuh)

9 comments:

AKO @ retna said...

wah wah sonok nya mecku sekeluarga..... mesti najmi x tido malam asek tingat kan pasir pantai jer hehehe.....

pssttt 'terbakar' tak kulit keluarga 'diraja' hari tu :p

.::WaNiE::. said...

hakhakhak bantal kene sorok

Softtouch [Hanim] said...

bestnya family day...mesti najmi yg paling hepy kan...

mummysyafie said...

pic kedua tu nampak sweet je..bukan main dier peluk papa nye..macam takmo lepas

rosesrosz said...

sis, ade tag utk sis k

:D

'NuReeN' said...

sronok kan main pasir.. lama dok plan nk bwk elly main pasir tepi pantai tp asyik bz kot lain jerr...

zie said...

Suka sangat pantai...and pasir and pantai......my never ending love towards beaches...

tiefazatie said...

owh sgt cumil najmi itu mekchu!!

BondaRayyanRaimi said...

pengkalan balak? mesjid tanah? dimanakah itu?
hahaha.. tetiba jd lupa diri pada kampung halaman sendirik... warkaka... err btw, itu kg saya ye mekchu. hehe.. sy pun biasa bawak anak2..lepak kat situ kalo balik kg. Kadang2 angkut mak ayah skali dok tepi pantai... sesambil mkn goreng pisang panas atau wat bbq. Mekchu ada jumpa tak gerai jual pisang goreng? sangat2 sedang pisang tu. Pisang tanduk.. adeh.. dah terbayang lah plak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...