@churalliya

Thursday, November 4, 2010

Bab teka meneka korang mmg hebat

Semua jawab dgn semangat dan tepat kepada persoalan budak manisss kat entry sebelum ni anak artis mana kan..

Airit Rayyan Rizqin (sumber google) adalah anak kepada Rita Rudaini & Aidil Zafuan.. clap clap clap..

korang mmg super duper hebat.. nmpk sgt suka bergossip.. hahaha.. opss.. up to date gitu..

cuma yana je yg nak jawab anak iqram dinzly tp dia konpius sbb iqram tak kawin lagi.. hehehe..

rupanya korang suka main teka teki teka tekuk yee.. kalo dah tau suka nnti mekchu buat lagik.. kalo ada sponser, ada hadiah.. huhuhu...

sorang dah jadik bapak org.. lagik sorang dah tunang.. teringin nk jadi kan adir ipar.. tp mekchu x de adik perempuan.. deqna dah nikah lak tuh..

masa nmpk rayyan hari tu, satu je yg terlintas kat fikiran mekchu.. rasa nk colek rayyan bawak balik rumah.. sbb rayyan terlalu kecil dan turut terjebak untuk lalui dugaan kehidupan papa & mama dia yg berantakan.. kesian dia yg menjadi mangsa..

tp kalo colek budak tu mcm lah bleh selesaikan masalah dorang kan.. silap2 mekchu front page esok tu.. kah kah kah..

harap2 tak de la dorang tu smpai divorce.. semoga jodoh mereka berkekalan.. amin..

11 comments:

jesnita_ns said...

tu lh kak..kesian plak kan kt dia org ni..klau sebelum kawin blh je hadapi dugaan takkan pas kawin nk menyerah kalah..harap dia org kuat hadapi dugaan ini..sian kat anak nt..huhu

therosputih said...

semoga perkahwinan mereka kuat...cean kat rayyan, kecik lagi, tatau pape...

cik hani said...

hensemkan..heehhehe.

rozana said...

mekchu..
bole x soh rita n aidil tu jmpa puan..meh sini nk bg nasihat sket..
manalah tau org dh 10 thn kwn ni kn mccm2 dia dh lalui..
hrp2..rita n aidil tu sbrrr....
sgt..sgt..
skang ni 'love'..'cinta'..ke menda ke bkn pokok persoalannya..
tapi...'role' n 'respect'
p/s check blk blog org..org dh kasi ingt dh sape yg kna punch tu..hehehe..

nuyin2u said...

yelah, doakan yg terbaik utk diorang

Azuan said...

tak tahu pun anak sape..hihii
dah nak brcerai pulak...
macam3 daa...

CuTeMiUt78 said...

eemmm betul tu... anak tak salah dlm kemelut ibu bapa ni kan.. kesia budak tu

aliesha kirana said...

cian rayyan kan? huhuhuh...

~~@lyci@~~ said...

cian kat rayyan.. smoga jodoh mereka kuat..

Keyn said...

Cian2..

mummysyafie said...

hopefully rumahtangga dier ok kan. takmo la dgr cerita artis bercerai berai lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...