@churalliya

Monday, November 29, 2010

Kenangan praktikal

zaman praktikal tahun 2001 dulu, mmg rapat dgn kakak-kakak Majlis Perbandaran Seremban (MPS).. kebetulan praktikal sama ngan bro.john... dia kuat memonteng dan juga kuat meniru projek wooo.. hahaha...

alhamdulillah skang bila dah keje mekchu cuba layan adik2 praktikal sebaik mungkin mcm kakak2 yang dulu layan mekchu..

kat opis kitowang tak pernah kekurangan student praktikal.. habis 1 batch, batch lain akan smbung.. tp rasanya batch kali ni yg paling rapat.. ada hikmahnya pindah dari banglow ke setinggan, dekat skit ngan tmpt dorang.. sbb tu makin rapat.. pulak tu hari2 ngadap muka dorang kan.. hahaha..

belanja makan pizza.. tp nisa & alin takut pulak nak merempit hari tu.. jadinya, filzah anak cik mat sorang je yg ada..


ini gmbr jumaat lepas..

salad ni sentiasa menggiurkan..


bab makan mekchu & jemah tidak dapat dipisahkan..


gaya 12sXX.. hahaha..



kat bawah ni gmbr ngan alin, nisa, izzad & filzah jumaat mggu lepas.. opis tak tercemar lagi waktu ni..


siap bg hadiah yg touching tu..

filzah, nisa & alin... eh, izzat, afiq & jamal jugak.. saya sentiasa doakan kejayaan korang.. jgn lupa kami di sini dan terima kasih untuk segalanya.. eceh....


11 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mmg tak banyak berubah mekchu dr dulu..
menten je body, heheheh..

CaDLyNN said...

praktikal~ hoho..zaman kegemukanku sebab asyik makan je masa tu..bukan nk blaja..hahaha

makdara TERdiva said...

hoh! jelesnye pegi makan2.. :)

pst mekchu..ade award utk mekchu..sila letak dlm blog skrg jugak..haha!

~~@lyci@~~ said...

ayat yg last tu touching2 gitew hehe..

Ya ALya said...

ada lagi satu ni ya nak tambah.....

mekchu n cermin memang tak dapat di pisahkan....

nisa sudah! said...

waa....touching lar....sedih2...terharu..
sory xdpt join pizza!!hehehe

KaLiS PeLuRu said...

saya juga akan merindui UPTM ..
huhu ..
ayat skema tak tahan ...

terharu jugak ..=))

cik hani said...

tq pn sue selama saya ada dekat UPTM.n tq tau pizza ;)

jesnita_ns said...

wah..kak mekchu tlh menjadi peberet student praktikal...hehe

CikSembang said...

macam perasan je ciksembang ni. Dengan sayalah mekchu dan bro john berpraktikal... betullah tu kalau kita baik buat kat orang nanti org baik buat kat kita..

nuyin2u said...

nape tak letak gambar kenangan mekchu di mps, nak la tengok...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...