@churalliya

Saturday, November 27, 2010

Kerinduan itu

Suatu malam di rumah mak labu..

Najmi tgh khusyuk membedak kan kereta polis dia.. tiba-tiba dia berhenti membedak dan pandang pada gmbr yg ada pada botol bedak tu...

"ni anak ia..."
"ni mama ia.."
"papa ia mana ma?"

"papa ia tak de.. dia pegi keje"

"cian ia.. sama macam mi..."

terpaku dan terkedu.. ternyata dia telah memahami maksud kerinduan setelah hampir 4 hari tak jumpa papa dia yg outstation..

yg org bedak ni pun satu tau.. apa la salahnya letak kan gmbr org lelaki sekali kat situ.. bikin gua sentap je beb ngan jawapan anak gua!!

12 comments:

Aini said...

cian najmi rindu papa die yek..

Softtouch [Hanim] said...

pndainya dia berpikir mekchu..sgt bijak...cian dia rindukan papa dia...

Chekpid said...

rindu tu besstttttt utk anak & omak eh...mengeratkan silaturrahim :) skang kan dah canggih..buat vc la...guna ym ke skype ke..

Ya ALya said...

memang mekchu anak ni dia cepat rindu bila ayahnyer tak de...

comel je najmi yer....rindu sangat la tu dgn ayahnyer.....kwn main tak de la tu......

therosputih said...

tetibe mama pun sentap kan...hehehe

cian mi, sabo2...nnti papa balik...

Nini D.. said...

adeh mekchu...lawak2...jgn sentap2 mekchu

Ila Ramli said...

ahaha...pandai betul najmi. kecian, papanya bizi meh..

nuyin2u said...

mamanya pun rindu jugaklah kan...tu yg bertambah sedih tu...hehehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

huhuh, sedeykn bler anak timbulkn isu tu..
cenggitu la my doter time asben duk offshore, kdg2 ngigau tgh malam, sasul panggil nama saya as abah dia lah.. huhuhu.. sabo aje la..
x mo dh pjj, sakitttt winduuu yg amat!!
sabar ye mek chu, pas ni lepas rindu puas-puas, heheheh.. =)

Anonymous said...

lawak lar ko ni mekchu... ade2 jer...
xpasai2 org bedak pon salah...haa3..
~titie~

~~@lyci@~~ said...

oh, touching nya najmi ckp camtu.. kalo alycia mesti dah leleh airmata.. anak rindu ke mama yg rindu lebey ni kan haha..

MieZa said...

comel najmi...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...