@churalliya

Wednesday, November 10, 2010

Maggi - sajian kebahagiaan

Maggi Sup adalah salah satu makanan kegemaran mekchu... slurpppppp... sedap nye...

suka jugak order maggi sup kat cafe bawah tu.. tp selalu je lambat dapat.. terus malas dah nak order, lagi pun makin lama makin kureng pulak rasa dia..

hari ni, macam tau2 je yang mekchu terbayang2 nak makan maggi sup.. kak jemah belanja maggi sup katanya... tak sabar nak tunggu tengah hari... ekekeke...

yg mahal tu sbb masak sendiri pakai rice cooker kat opis.. hasil masakan opismate mekchu yang tersayang... faizal, faridah, awien... wah, terus sayang menyayang gitu... siap ada macam2 bahan.. bertambah super duper sodap..

faridah kata bukti dia masak.. gmbr tangan tu jgn edit..


itu keadaan bila hotdog dan mee maggi bersatu..


ni pulak bila dah masuk kan perencah, sayur & cili padi.. perghhh malatop..


tukang rasa.. campur perisa kari ngan kari berapi ke apa tuh.. pedasss tapi sodap


tarra... dgn jemah..

1st round = 10 bungkus maggi sekelip mata habis hingga titisan terakhir.. baru berhasrat nak tambah.. terpaksa faizal masak utk 2nd round pulak..

mekasih byk2 jemah.. moga bertambah rezeki lepas nih.. walau pun maggi, tetap makanan kegemaran mekchu.. lepas ni harap2 kat restoren berputerrrr la pulek... hehehehehe...

cemana erk kalo mekchu di takdirkan berpindah ke putrajaya balik? kat putrajaya konpem tak jumpa suasana mcm nih.. pasti ku akan merindui kamu semua..

16 comments:

Chekpid said...

waa...dh ada hint tu...dah dpt offer ke?update la

b.O.n.d.a said...

sedapnye megiiiii
nyum nyum!

.::WaNiE::. said...

weee bestnye kak makan maggi secara berjemaah

KaLiS PeLuRu said...

tau takpo ..
megi ... pergghhhhh ...

tp ktorg dpt megi kosong jek ..
sedeyyy ... huhu

Capo Grande said...

tahniah chu...

Ya ALya said...

maggi pun my feveret gak.....sedap biler letak telur,sayur,ayam....lapar ni mekchu......ni yg nak makan maggi ni....

nuyin2u said...

hmmm terliur jugak..

Softtouch [Hanim] said...

siap masak kat opis tu...mmg sedpalah mkn beramai2..nak2 kat opis sejukkan..nyaman je rasa mkn bnda panas

littlehumblelynn said...

mekchu

mana2 opis govt macam nih jugak..kat opis ni kalo mari giler diorg pakat wat bbq lagik!!pening pengarah//heheh

mama adaman said...

dapat offer ker mek chu?

shaza said...

mekchu, petang ni kita masak maggie jugak.. hujan2 ni memang sedap pekena maggie panas2..

rozana said...

nk kna pndh pjaya plak ker??/

mummysyafie said...

makan maggi kat opis ramai² mmg syok kan.

saya kat putrajaya..hihihi..

~~@lyci@~~ said...

uptm in my heart 4ever..

mekchu, jom pindah moa ;p

jesnita_ns said...

megi utk lunch ek kak...klau dh lapo..megi pn sodap kan...hehehe

babyblogger said...

buh cendawan, udang, ketam..perggghhh lagi sedap. btw, maggi ketam di Tok Bali Kelantan..mekchu kena datang makan taw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...