@churalliya

Wednesday, November 10, 2010

Surat Terbuka utk kekanda Mr.Nuffnang

Kepada kekanda ku, Mr.nuffnang yang jauh di kota metropolitan Kuala Lumpur... moga sihat hendaknya..

Surat terbuka untuk chenta hati ku mempunyai satu tujuan utama.. satu je.. tak banyak pun..

ketahuilah bahawa adinda amat ketandusan buffered earning sejak sepurnama yang lalu.. adinda sertakan gmbr sebagai bukti yang jelas lagi bersuluh menerangkan maksud yang tersirat..


saje copy sekali header biru tu, bukti tak de buffered earning ngko.....

Apa lah kiranya jika kekanda menabur budi memberikan adinda buffered earning walau secangkir dua untuk membuatkan adinda terus tersenyum dan tersenyum...

Jasa kekanda amat adinda harapkan demi masa depan kita bersama... bertemu kita di lembaran yang akan datang..

FULL STOP

hahahaharinitakhujan... sengal!!! surat chenta ni sbnarnya versi chepid, dikarang utk anak2 otromen dia.. mmg saje je tiru.. hihihi.. (pid, souviner shokubutsu jgn lupa ok)

last sekali BE mekchu 15 Sept hari tu.. dah lama kan..
kesian tak dpt yg baru.. kalo time byk tu meriah uols.. bila ketandusan mcm ni, kena lah buat surat menyatakan hasrat.. ada yg kata kena wat surat chenta adinda kekanda.. harap2 menjadi..

kadang2 tips mcm nih menjadi.. mari kita lihat siapa yg tersenyum...

10 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

gud lux! :)

~~@lyci@~~ said...

wah, nk wat surat chenta gak la..

joijoi80 said...

dasyatnya mekchu...moga berjaya...

dwaty said...

hai salam kenal...

AKO @ retna said...

eheheh ekceli kita x reti nk chcek mende2 ni... tahu last2 dapat je cek... kekdang mmg x cek pun nuffnang... bila tiba masa terus claim n tgu duit ehehe

lily lotus said...

kreatif! selamat maju jaya :)

jesnita_ns said...

oo kena wat srt eh kak mekchu...baru tau...blh dicuba selepas ni..

Chekpid said...

rasanya teori surat chenta boleh dipakai. tunggu dalam 3 hari lagi... :p

b.O.n.d.a said...

BE bOnda lagi hampeh...
stuck sepurnama yg lalu..
mintak ijin nak pinjam surat chenta bleh?
*wink wink

kelhome said...

aku pun dah lama tak daapt buffered earning lah.. huhuhu so skrg aku pun dah resign dgn nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...