@churalliya

Sunday, December 12, 2010

A, B, C atau D

Keadaan rumah kelam kabut seketika.. anak bujang kesayangan kami hilang!! gempar!!!

"papa nampak najmi?"
"ntah.."

"najmi.. ooooo najmi..." kata kami serentak sambil mencari najmi luar dan dalam rumah.. dalam keadaan mcm ni, of kos mama-mi lebih panik berbanding papa-mi..

lebih kurang 5 minit carik najmi tapi tak jumpa, maka mama-cu (kejap mama-mi, kejap mama-cu) mendapat satu akal...



agak-agak korang la... apa dia buat senyap2 dalam lemari tu??

A. feelling jadi doraemon yang tido dalam lemari
B. nak ajak kitowang main sorok-sorok
C. tgh terberak baik punya
D. merajuk sebab baru lepas kena marah

sila tandakan jawapan yang betul..

18 comments:

AKO @ retna said...

erkkk adakah jawapannya C ???

Iena said...

mami-na vote for C~ sdg terberak baik punyerrrrr....
mi sgt comella...

misz aen :) said...

lin jawab D - Najmi tengah merajuk..

-cadlynn-
p/s; gune acc adik...haha..malas nk sign in acc sendiri :)

Aini said...

saye pilih A !

Nini D.. said...

jawapan saya yg bernas laghik betol...= C !!!!!!

anak teman pon cenggini..asal 'melabur' aje..cari tmpt sorok-sorok....

mancai said...

salam singgah... macam c je jawapan dia

Ya ALya said...

amboi2 najmi.......tu mesti melabur saham yg banyak tu.......hehhehe...ya teka c la...

SuRiaHaZNi said...

huhu sama mcm aleesya..suka sgt masuk nyorok dlm almari..huhu so sy vote for B..hahah

MAPPIAU said...

hahahahaa ini budak macam2 haih.

errr C kot hehehe

Chekpid said...

melihat dari kepuasan senyumannya ituh, jelas nyata dan terang najmi melepaskan hajatnya dalam almari. saya kunci jawapan ini

therosputih said...

vote for CCCCCCC.....heheheh...tgk muka dia...hakhakhak

shaza said...

kita teka C sebab masa anak kita dulu kalau nak meneran kena port baeekkk punyer... hehehe

~~@lyci@~~ said...

haha.. alahai, najmi comeynya.. nasib adam lum mcm ni lagi ehee..

alycia teka C..

MieZa said...

saya teka D kak...

mekchu said...

thanks korang yg sudi menjawab.. jawapan akan di reveal sekarangggggggg ranggg ranggg (ada eco).. hahaha..

mummysyafie said...

teka C, sebab wawan selalu wat camtu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhahah terbaik la...sembunyi namun kau terlihat...

sue said...

haha... sgt comel si mi nih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...