@churalliya

Monday, December 13, 2010

Jawapan kepada soalan najmi dalam lemari..

Ololololo... terharu sgt ngan korang semua.. thanks ye sudi menjawab persoalan kisah najmi dan lemari tu.. hahahaha.. tetiba gelak...

Ringkasan jawapan dari pembaca setia belog kuning-oren ni seperti berikut :

Yang menjawab :

A : 1 orang
B : 1 orang
C : 11 orang
D : 2 orang

dan jawapan sebenar adalah C..

kelassss... berangan nak jadi secretary nuffnang.. hahaha..



hahahaha... (gelak lagi).. jawapan dari chepid ini betul2 telah mencuit hati mekchu tau..

dia mmg tgh terberak baeeekk punya kat dlm lemari tu.. patut pun senyap je.. smpaikan pintu lemari tu terpaksa di buka selama 3 jam untuk hilangkan bau..

kalau tanya nama dia siapa, dia akan jawab mi-cah (najmi syahputra)..


mi-cah ooo mi-cah.. macam2 perangai.. (cop!! bukan misha tau.. kang tak pasal anak aku menyanyi lagu pontianak sambil sepak2 angin..)

7 comments:

therosputih said...

yiehaaa...betoll...hakhakhak...micah micah...habis sume baju dalam itu lemari dapat perfume free...

AKO @ retna said...

wakkakakakaa sah! tu ikot pangai sapo lak tu mekcu oii hahahah :-D

Lady MAMA said...

statement akhir tak bley tahan. *menyanyi lagu pontianak sambil sepak2 angin..* muahhahaaaa.

MAPPIAU said...

yeah yeah kite betul *winkwink* :P

kojah said...

haha dia berak dlm almari ke kak??

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhahhaha teringat anak buah kita...perangai cam tue gak..klu nak lepaskan hajat kompom cari sudut2 tersembunyi...

CaDLyNN said...

adoi..tersalah pilih jawapan...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...