@churalliya

Saturday, December 18, 2010

SITU, SANA, SINI dan SINUN.. haha

Bila dah hujung2 tahun macam ni, biasa la... sale sana.. sale sini.. sape yg kuat iman akan bertahan manakala sape yg agak goyang iman tu, konpem terjebak...

duduk gitu2 kat opis pun bleh habis ratus2, ini kan pulak kalo pegi Sogo, MidV, KLCC tu kan.. kan.. kan.. oo.. Pavillion dan The Gardens juga.. hahaha...

dah.. dah.. lepas ni dah tak yah la bersesak, kat belog Mekchu Situ Sana Sini pun ada something yg bisa membikin kamuk gumbira..

jom lah kita ramai2 klik SITU, SANA, SINI dan SINUN untuk mendapatkan sesuatu yg amat menarik..

berbaloi-baloi...

(ini adalah entry pertama tanpa gambar.. korang suka tak? rasa mcm muram je kan...)


5 comments:

CaDLyNN said...

churp2~~hoyeah~ collect duit byk2 :)

MAPPIAU said...

hahahahaahah...abis dah situ sane sini sinun eden dah klik laaa...good2 i likeeeeeee hahahaha..

ch@ said...

mekchu dah takde gambar nak tepek ke?

farahanna said...

sale tulh yg buatkn ku lupa diri...
hikhik

mekchu said...

lynn : kumpul duit, nak beli tiket wayang.. hihihi..

diana : haha.. idea sape pulak tu kan..

cha : sesekali entry tanpa gmbr

fara : mmg lupa diri dan lupa ingatan juga..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...