@churalliya

Monday, January 17, 2011

Casting anak

Tak sanggup rasanya nak tinggalkan anak.. selama ni mmg tak pernah keluar tanpa bawak mi-cah ni dalam keadaan sedar.. makna nya, kalau keluar berdua, mesti pastikan dia tengah tido atau tunggu dia tido baru keluar..

trade mark dia, senget kan bahu sebelah kanan.. ohh rmbut itu baru lepas di gunting oleh amoi yg tak bert/jawab.. habis sumbing weii rambut anak aku...


dia tahu yang dia kena tinggal.. mmg berkepit je kat dalam bilik tu..


selalu tak bersepah mcm ni.. cover :) mi-cah siap keluarkan baju melayu merah dia.. tgk papa dia pakai bj melayu, dia pun nakkkkk jugak... tapi mama & papa dia buat2 tak layan..

pandai berlakon tau budak mi-cah ni skang.. paling tak tahan bila dengar ayat2 simpati dia...

"papa-mi... okom (dukung) la mi... mi rinnnnnnnndu ngan papa" dan dan ngko keluar ayat tacing macam tu...


"mi nak itut... mi itut ehh?... nanti mi angis nanti" hahaha... mmg tak bleh blah dengar ayat budak kecik ni tau..

dan dia dah boleh hafal dialog upin ipin tau.. nnti later-later mekchu story.. kelakarrr sgt...

ehh, mekchu pakai baju yang termahal dalam lemari tu la.. ehemm ehemmm...

12 comments:

Dee said...

wah..mcm pengantin dah ha...tu bukan somi mekchu pi nikah lgi skalikan..ahaks!

cik puan akish said...

alor...manjenyer...kalo anak merayu....mmg cair mekchu!!!

=)

CikSembang said...

ni mesti amik pingat.. perghhh ngancam

Nini D.. said...

hamboii....g dating kat istana eh??

mekchu said...

dee : bukan.. bukan.. berani arrrr...

cik puan akish : mmg cair sgt.. ntah mana dia belajar

CS : tgk org amek pingat je kan.. jauh lagi turn

nini D : ehem ehem.. bukan calang2 tmpt..

shaza said...

sweetnye mi-cah pujuk rayu camtu.. boleh jadik pecinta wanita.. hehe..
mekchu, baju tu memang cantik.. tuan punya badan pun gojes.. so bertambah-tambah canteekk la..

chekpid said...

Dari awal gambar sampai abis dok senget kepala je mi-cah tu...pose ngayat eh!!

~~@lyci@~~ said...

mi-chah dah pandai wat ayat tacing.. ehh, cantik la baju mahal tu hehe..

mama_onie said...

Lentok je mi-cah...
mesti mama-chu ngan papa-jit x sampai ati nak tinggalkan mi-cah...

Ya ALya said...

baju mahal kena kat orang cantik...lagi la cantik kannnnnn

Softtouch [Hanim] said...

pndai najmi buat ayat touching..dahlah comel...geram tgk...

mummysyafie said...

edeh...pose ala² manja gitu kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...