@churalliya

Friday, March 4, 2011

Cari mana najmi?

Bila tunjukkan gambar ni kat najmi, punya lah dia marah... hahahaha... siap merajuk belakang pintu.. konon-konon macam "kenapa mereka sanggup buat begitu padaku?"


Satu kejayaan besar bila budak lasak dan tak nak duduk diam atas stroller akhirnya tertewas...

13 comments:

CaDLyNN said...

woo..sian najmi tertidur kepenatan kat stroller tu..

Suliana said...

sian najmi.. penat sgt ke tu.. hehe

~najwa~ said...

konon merajuk macam dia tak bole terima hakikat yg dia terlena (sedangkan mak ayah dia menjamu selera, kehkehkeh.

AKO @ retna said...

alahaaaiii............... cian dier!

Shu Shinju said...

terjelepok najmi disitu...hehe..

A.s.t.i.n.a said...

biarlah sal stroller tu.. Mek, apesal anda punya muka sgt awet muda?? ade makan jamu?

-kak LiMaH- said...

najmi lena dibuai mimipi

sampai terteleng kepala..ehehehhehehe

najmi..najmi..kamU sungguh laa comeL

LyNn HaMzAh said...

colour orange memang sesuai arr dgn korang satu family...suka lynn tgk...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

penat sungguh la tue..sampai tersadai gitu..hehehhehe cute taw

psstt: mekchu...ada sesuatu untuk mekchu..sila tengok kat blog bonda amani taw...

Nini D.. said...

najmi kata.."ilang macho den!"

MAPPIAU said...

mama-chu ngan papa-jit kiijammmmm (kate mi-cah) ahahahaha

hamboiii kemain lentok die lagi tuh, memang melasak sangat la tuh kan huhuhu.

~~@lyci@~~ said...

apsal dia marah... sbb xkejutkan dia ekkk hehe..

Dee said...

alahai..kepenatan gitu..durian pancake tu..dee penah beli sekali je..walhal rumah dkt je ngan midvalley..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...