@churalliya

Thursday, April 14, 2011

Lagenda Budak Setan 2

Kesinambungan dari LBS 1 dulu.. ala.. filem yg korang menangis bagai nak rak bila tgk tu la... sedih kan cerita dia tu..

Tatau pulak ada LBS 2.. tau pun dari fesbuk abg.Z.. kemain ensem lak abg.Z dlm gmbr nih.. nampak muda seploh tahun... hak hak... semua gambar mmg curik dengan izin dari fesbuk dia..

 
 marisa muhzir, abg.Z, bront palarae & maya karin..

 

alhamdulillah, rezeki abg.Z dapat peluang berlakon filem... tak de la asyik roda-roda kuala lumpur aje... hehehe... walau pun watak kecik, tetap rezeki kan..


tak sure LBS2 ni  mmg sambung betul2 dari LBS versi farid kamil & lisa surihani tu atau tak.. watak apa yang dia bawak pun tak tahu... tak sempat nak borak lagi.. apa pun, sue doakan abg.Z suksessss.... patut la dah jarang balik kampung :) all the best biras ku..

9 comments:

CaDLyNN said...

dah ade ke LBS2 ni mekchu?
wahh...haruslah pergi tgkkan..sbb LBS1 dah tgk~

ooo itu biras mekchu ye......ooooooooo :p

ratusiput said...

em tp abg z ni walau pun dpt watak kecil atleast dia sentiasa ada.takla tenggelam trus mcm sesetengah artis tu.bermusim2.abg z maintain...tu lg bagus...ppssttt..kem salam kat dia ek mekchu..ehehe...

Seri said...

kak su, mmg ade LBS 2.. farid kamil je yg stay, yg laen tukar pelakon.. watak fazura ganti dgn maya karin.. betul la tu ape kat fb abg z tu..

AKO @ retna said...

lorrr ada LBS2???
erkk bukan sambungan la kot kan...

erkk sumer pelakon nya berubah *garu dagu*...

psstt agak2 bila tayangan nya tu?

Faryza said...

ada drg dlm radio pasal LBS2... emmm best2..

eiNa said...

tapi kami rindu kakak bella la mekchu.. aritu tgk gmbr lama2 dlm henpon ada gmbr bella peluk aira..aira jerit2 "kakaakkk..." .:P

MAPPIAU said...

rodaaaa rodaaaa kuala lumpurrrrr ooooooo ecehhhh

kadang2 layan jugek okeh citer tuh hehehehe

bOnda said...

laaa..
bila mekchu letak gambO rOda2 KL tu baru perasan abg Z ni sape :p
memang nampak mudalah!
syabas dpt berlakOn LBS2!!
:)

Softtouch [Hanim] said...

bc paper td..mmg smbungan dr lbs 1 tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...