@churalliya

Tuesday, June 21, 2011

Sedang cuba untuk jatuh cinta padanya

Laporan selepas tournament golf kali ke-2 dengan ex-UUM..

Nota kaki 1 : Ijai adalah juara tournament kali pertama dalam 3-4 bulan yang lepas.. bajet ijai tak de sebab tu papa-jit boleh menang.. hahaha...
Nota kaki 2 : terus tanya pasal hadiah, kendian baru nak wish congrate..

Nota kaki 3 : lagi mau cerita pasal birdie, par semua tu.. bagi je la tau apa hadiahnyee... 
Nota kaki 4 : dgr je dapat cash sempat warning jangan amek walaupun sehelai.. hahaha..

Nota kaki 5 : tak sangka papa-jit sangat bermurah hati (bajet dalam hati mesti ada hadiah lain niiii)
Nota kaki 6 : risau... sebab papa-jit pernah kata dia nak beli kasut keje yang dah roboh tapak hari tu.. hahaha..

Nota kaki 7 : dia betul-betul nak bagi prezen la.. siap nak topup tu yang terharu sebenarnya..
Nota kaki 8 : sarip tu kedai mamak kat bawah opis ni... tak sampai 5 minit dah sampai sana sambil kedip-kedip mata nak tuntut hadiah.. ngeee...

lagi curik gambar dia kat fesbuk..

Hai aman, hai moq, hai poyok, hai mizie.. ntah yang lain-lain tu tak kenal sebab nampak dah makin gelap dan makin gemuk.. hahaha.. ampuunnnnn...

Ini adalah hadiah yang pertama sejak papa-jit terjebak dengan sukan yang agak menyampah ni.. lepas ni akan cuba menyukai dan seterusnya jatuh chenta pada sukan 'pukul-pukul jalan' itu.. 5 minit je suka, lepas tu papa-jit kata ahad ni dia nak pegi main golf, terus panjang balik moncong....

Nota kaki last : Image tu semua adalah dari Screen Grabber.. korang yang pakai smartphone cuba lah download.. sempoi dok ada.....

9 comments:

Just Call Me Bitt said...

akekekekek sweet jek...tu la i pon meyampah sukan nehhh tak tahu kenapa...akekkeke kadang2 mereka ni boleh kata rumput kat malaysia tak sama dengan rumput jakarta...uwaaaaaaaa geramm mehh

CaDLyNN said...

wah! bestnye..bro john menang mekchu dapat hadiah~

mappiau said...

hahahaha pandai papa-jit susun strategik hiks. Macam tu la baru betul umpan bini ngan sume2 hadiah, baru la bini redhooooooo akekekekeke.

ratusiput said...

tu kalau menang 1500 tu mau tak cukup kaki berjalan.eheheh..

lily lotus said...

aish tak mampunya nak main. hehehe

mummy_ayu said...

oooo..terus jatuh cinta ye..mcm nie, kena la papa jit menang selalu....baru la tak muncung2 lagi..

sha a.s said...

yeke? wahh, nk teraii la download...ehehe

Nini D.. said...

pukul-pukul jalan...hakhak..kelakar gile ayat mekchu nih

mummysyafie said...

papa jit menang..mek chu tumpang hadiah..orite gak tu. lenkali galakkan dier main selalu..boleh menang lagi. hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...