@churalliya

Thursday, July 21, 2011

Ini benar-benar sedih

Orang yang pertama bibik nak salam adalah mi-cah... walau pun kami semua ada di tepi tu..

dan mi-cah merajuk dan seakan memahami yang kakak dia akan pergi jauh..

kakak masih cuba untuk salam dan cium pipi mi-cah buat kali terakhir.. 

dan hanya itu yang mampu dia lakukan... 
*serius kalo tengok je gambar ni, pandangan jadi kabur sbb air mata mesti bergenang

dan bila bibik masuk departure hall, terus mi-cah menangis sekuat hati sambil jerit nama kakak dia berulang-ulang kali.. 

Ohhh.. mekchu tak sanggup tengok dia bangun pagi esok dan carik kakak ita dia keliling rumah...

24 comments:

eda_ej said...

sedeynye... tak boleh ke amek maid tu balik.. sian micah..

♥MAMASYAZA♥ said...

sedihnya, bertuah mekchu, dpt bibik yg bagus, susah nak jumpakan

etiey.com© said...

salam mek chu. siannya mi cah. kenap nak berhenti? lama benar tak singgah sini. busy tahao dewa masa tu. insyallah lepas ni back to normal. btw tq so much sebab masih sudi singgah belog saya tu wlon tak mendapat knjungan balas...

sha a.s said...

terase jugak sedihnyer :(

kemma said...

terasa berlinang jugak airmata bila tgk bibik cium tangan mi cah..huhu sedih

Nini D.. said...

bila tengok gmbr bibik cium tangan mi-cah,..xsedar air mata den menitik..syahdu!

sesungguhnya kasih sayang tak kenal erti kawan,saudara ataupon pembantu rumah kan..

sob..sob..

mama_onie said...

Sedey lah Sue

puan nina said...

sedihnye..cian micah..bibik pun nangis tu kan..

MAPPIAU said...

adeiii apesal air mate den bergenang jugak nih sob sob sob :(

Eye_nee said...

Alahaiiiii....

-oP_ida- said...

=( n3 ni sayu...sedey........otomotik ayaq mata begenang....

palin tak tahan tgk kakita tuh ciummmmmm tangan mi-cah....
sob..sob...sob.....

bibik MEKCHU segaklaaa...... xgaya indon pun.... ^__^

NeenaAnuar said...

aduhh.. memang terasaa sebakk dan kesedihannyaa... insyallah lama2 nanti mesti micah akan get used to it..

amirah said...

sedihnya..sian mi cah..

AKO @ retna said...

akos eidh yang part bibik cium tangan micha tu... adehh....

tgk gambar je dah leh gambar kan kesedihan mekcu...

sabar ye!!

~~@lyci@~~ said...

huhu, apsal tetiba pulak aku nak nangis ni huhu... xbole tgk gmbr bibikcium tgn mi-chah tu huhu..

mi-chah nnt behave yer.. takmo crk bibik taw...

chekpid said...

knapa air mata aku pun bergenang tgk michah...why...why :(

eB ezrin said...

BTL, PHOTO TUH MENGUNDANG SEBAK... X LEH AMEK BALIK KER?

Pepel BoNda AmaNi said...

nie bukan setakat mekchu ngan micah jerk sedey.....bonda amani pun samaaaaaaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaa i hate kenapa letak gambar sedey2 nie... *tetiba emo melebey orang kehilangan bibik..*

Bitt (double IS) said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nageessss samaaaaa...bibik ni kalo dia pergi secara baik pon org sedehhh bila pergi secara tak baik pon org sedihh kannn...pity mi-cahhh

Mimy Hamid said...

dengan ini ...secara kesimpulannya...mekchu adalah majikan yang baik..payah ok nak jumpa majikan syg maid...

JIVEBUMZ said...

sedihnya kesian mi-cah.. bukan senang nak dapat pembantu rumah yg baik hati macam tu kan.. semoga mekchu cepat2 dpt peganti yer

Chik Att said...

sedih... CA dah lalui saat2 mcm tu ..

DAh dapat maid baru ke

lily lotus said...

aduhai touchingnya :(

mamyharraz said...

ok!mmg sedih :'(

untungnya dpt majikan mcm mek-chu sbb sgt baik ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...