@churalliya

Tuesday, July 26, 2011

Masih belum dapat nak menunjuk

Semalam papa-jit dah beli dah InTrend tu.. tapi malam tadi baru mekchu dapat baca.. biasalah, sejak membibik kan diri ni agak sebok la kan..

So, tak menyempat pulak nak tunjuk kat korang.. Bagi tidak menghampakan semua, tengok cebisan yang ini je boleh? copp.. bukan kejam okeh.. cuma saje kasik korang pegi beli InTrend sendiri.. ahak ahak..


Dapat bintang... yeyyy.. dan baru tau kalo dapat bintang maknanya boleh tuntut hadiah..

Sempena bebeday to yu mekchu la tuh... *blushing

20 comments:

syawalsimpsons said...

kire most popular blogger la ni..hehehhe....tahniah...bangga je kawan ngan mekchu ni...bukan ape...sebab nama kiter sama....kikikikiki

miloais said...

tahniah mekchu

cer bagi cerita penuh beb
iols tak penah sekali pun beli majalah tu.... tak kena ngan selera iols... hiks

chekpid said...

wahh...semakin maju nampaknya. tahniah! tiup lilin berganda la ko yea...ha jgn lupa anto cupcake utk aku kt sini.psst...khamis ni aku naik pentas :p

~~@lyci@~~ said...

adeh.. dah 2 ari den carik Intren tak jumpo lagie.. sajer jer kan macha kedai tu xnak letak.. sentappp haha..

amirah said...

yeay..mekchu dah gelemer..aritu dah tau awal2 tp lupa nak bgtau.bc entri kat blog mama zharfan nmpk belog mekchu dlm intrend..huhu

PUANSTOBERI said...

nak share adiah bleh? bleh? bleh? hik hik hik :D

Ai da baca.. ai awal2 lagi da beli majalah tu. mmg tetiap bln beli awal pun. hik hik.

eB ezrin said...

wah cayalah... cer citer :)

sha a.s said...

kembang kempiss lubang idung mekchu yer.....ehehehe

ratusiput said...

yela mekchu citerla cpt tak sbr ni..ratu pun dh lama tak bli intrend sbb takut terpengaruh habis gaji kang.ehehe...

etiey.com© said...

wahhh mekc ah foflar la... hehheh tahniah!

Mimy Hamid said...

aku dh tgk kat fb..laki ko BG ada tag ko kan....

NeenaAnuar said...

vavavaa.. famos amos dah mekchuu skg nie! bravo! congratss mekchuuu!! :)

si tuan putri kiUt said...

cerr cetaaaaaaaaaaaaaaaaa pattttt.....

Softtouch [Hanim] said...

kelasssss blog mekchu masuk majalah..nk otograf boleh?

cadlynn said...

mekchu....nak autograph...mekchu dah glam la skrg...hihihi..

ala..kasila beso sikit gambo tu mekchu..lin kipas susah mati cosmopolitan jek..hihihi..

Nini D.. said...

pheeewwwiiittt!!!! ;D

Iyiana said...

tahun lepas dapat apc, tahun ni masuk majalah. va va vogue mek chu~

Chik Att said...

dah glamerrr dah .... pas ni ... masuk tv plak... mcm Red Mummy ...

Chik Att said...

dah glamerrr dah .... pas ni ... masuk tv plak... mcm Red Mummy ...

Pepel BoNda AmaNi said...

untie mekcu...amani nak jadi calon menantu bleh...kata dah glamer kan..harus la..amani nak mak mentua glamer....sukaaaaaaaaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...