@churalliya

Thursday, July 14, 2011

Opis terbakar panggil bomba..

Bomba datang berlumba-lumba.. Haa.. Sambung-sambung..

Dah lama tak de latihan kebakaran.. Kelakar pun ada sbb x sabar tunggu bunyi loceng.. Sebaik kitowang dapat port bawak pokok.. Kalo tak, cair lah mekap..

6 - 9 minit kosongkan bangunan dianggap berjaya.. So, kitowang?


Sent from my Red Lovers :)

10 comments:

ch@ said...

6 hingga 9 minit mekchu? itu bukan rentung dah ke? hahaha, janji tahu nak lari arah mana. sebab taktau kalau betul2 jadi sok, api drpd arah mana pun tak tahu.

ratusiput said...

last trening2 cmni masa zaman skolah dulu :)

MaMa CyDa said...

uishhh ... ingatkan SUK bebetul terbako tadik. Baru jek nak berlari² anak ke sana nak jadik mamarazi huhuhuhuhuh untung² leh jumpe mek chu. untung² jugak leh mintak keje kat SUK terus .. hahahaha

JIVEBUMZ said...

tahniahhh anda berjaya berlari dengan begitu pantas untuk selamatkan diri kih3x

Just Call Me Bitt said...

haaaaaaaaaaa...buat pe?? aekekkekeke mesti makan tak pon possing...ehh tak tahu la...akekekkee perghh mekchu sempat carik pokokkk...akekkkeke

♥MiZz-siHa♥ said...

ingtkan micha kat PM td..

bomba dtg berlumba2...hehe

amirah said...

errr...berkenalan dengan abg bomba? hee

Pepel BoNda AmaNi said...

xpenah ada fire drill lagi bestkan..kekekke

MAPPIAU said...

uissssh belum penah lagi merasakan latihan kebakaran kat opis lagi. uisshhh bahaye jugak ni tak tau care2 nak selamat diri mau kang terjun tingkap je kang haa.

Mimy Hamid said...

opis aku kalau ada latihan ni apa lagi...heheh kitaorg standby turun dulu...bomba dh stanby bawah kan paham2 la...lalalala...habis terbako la klu real..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...