@churalliya

Thursday, July 7, 2011

Projek Mega Operasi


Bila orang odit kata nak tengok stor pelupusan, sempat pesan "puan, puan jangan terkejut dengan stor kami tau.." Kalau tak pesan takut terpengsan. Hehehee..

Hanya mereka yang kuat semangat sahaja yang boleh tgk stor tu. Macam2 barang ada. Dgn monitor, cpu, server, printer. Satu n9 lah katakan.. Semua park kat situ.. Dah x nampak lantai..

Macam tahun2 lepas jugak, ini merupakan projek mega kami.. Pjg o000oo prosedur pelupusan tu..

Terharu dgn kerjasama semua. Sambil gaduh2 smbil kutuk2 smbil susun2 brg. So shuuweeettt.. Terima kasih korang..

Sent from my Red Lovers :)

10 comments:

syawalsimpsons said...

mmm...dah lebey kurang dah..ehheheh..ngan stor umah la..hehehe

~~@lyci@~~ said...

stor tu yg kat lif tu ker... oh, aku terkinang...

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat menghapuskan bahan bukti..eh..eh...:P

ratusiput said...

betul tu mekchu...kalau keje serisu jekk tensen..

littlehumblelynn said...

mekchu;

tersentap sikit..heheh..almaklumler kita pegawai audit ..
mmg keja kitorg ler nih..dok audit org..hehehe

Just Call Me Bitt said...

perhhhhhhhhhhhh ahahhahahhaha pitammmmm teruss

eB ezrin said...

chiyok chiyok ;p

chekpid said...

slmt mengemas, slamat melupus. ni kompom dah master pasal perolehan ni...kad kew PA bagai....syabbas betta!!

Nini D.. said...

ada tikus x?

mummysyafie said...

nak lupus dah ke? boleh wat jadi aquarium dah tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...