@churalliya

Saturday, July 2, 2011

Suka yg comel

Sape pulak yg x suka benda comel kan.. Suka hari ni sebab dpt gunakan kukus comel dr tupperware.

Minum petang siap!! Hahaha.. Buang tebiat agaknya kol 1.30 dah minum petang..

Comel kan kukus merah tu? Boleh la muat 3 ketul pau kat satu layer. Ada 2 layer. X beli kukus besi biasa tu sbb x cantik.. Hahaha..

Kukus kuih pau yang bibik buat. Jemput makan pau semua...


Sent from my Red Lovers :)

15 comments:

Farra Dhelina said...

comel! merah lak tu...

mamyharraz said...

mmg comel!

bape ratus agaknya ya? =P

Nini D.. said...

apsal la comei sgt nih...

PUANSTOBERI said...

ala..besnya leh kukus kukus. hihi.
ada tgk kat katalog tupperware tu ari, tp kite da ada kukus steel tu-ada org kasik masa kawen. tu pun tak ter guna. kalo nak beli yg ni mau kena kukus ngan asben. hahaha

DD said...

harga murah je .RM40 dah boleh dpt. siap ada buku resepi lagi :)

p/s su tumpang iklan ya,hehhe

sha a.s said...

Comel!!!!!!








mcm mekchu :-)

eB ezrin said...

x aci sbb bibik yg wat ;p

Just Call Me Bitt said...

comel...miahahhaha kukus besi tak cantikkkk akakkakaaka berat tauk...

MAPPIAU said...

nasib baik eden kek putrajaya, kalau kek somban dah lamo dah eden datang mengepau itu pau akekekeke :P

*muketakmalumemangcenggini*

CaDLyNN said...

nak sikit pau tu.. :p

ceywie said...

pau buat sendiri ker mekchu. gebu, teliur nengoknya. saya pun nak cari gak la si kukus merah ni.

Mimy Hamid said...

cumell nya..pau sebijik...hehe..mana beli ni mekchu

amirah said...

memang comei..rasa nk beli gak ler nanti..rumah xde pengukus

AKO @ retna said...

comei!
MERAH sebab tu aii rasa comei sangat!

psstt beli kat ane ek?

QASEHNYA RANIA said...

merah itu menawan...mcam Red lovers =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...