@churalliya

Wednesday, September 7, 2011

Emas naik lagi RM5

Sib baik dah order 2 hari lepas. Harga emas masa tu masih RM197/gram lagi. Hari ni nak gi amek barang, tengok2 dah jadi RM205/gram #pengsan...

Gelang lama dah putus. Alang2 nak repair, terus tukar gelang baru, design baru, tapi harga yang sama.. Hahaha..

Tapi pelik, tukar 1 gelang lama kan. Tiba2 dapat 1 gelang baru beserta sepasang subang.. Hanya tambah rm73 sahaja.

Cop, tambah pakai duit sendiri, bukan duit raya anak okehhh.. Hahaha... Dah habis raya baru nak berseri-seri.

Semua halus-halus je kan. Emas dah mahal. Awak tu tak bleh pakai lain selain emas #whattodo..
Sent from my Red ® Lovers

17 comments:

Dee said...

teringat dulu masa kahwin..emas cuma 45/gram je..hehehe..

AKO @ retna said...

tu arr emas akan naik dan naik lagi!!
adoiyaaiii camne nak tawen ni???
pakai rantai beskal je la buat hantaran...

huwaaaaa

mamyharraz said...

tanjat boboi! harga emas sebegituww :')

makdara TERdiva said...

btul ckp Dee tu..
skrg pengsan!
nampak gayanya, nak suruh bakal suami bli emas cepat2 sblum thn depan eh!

selamat hari raya mek chu :)

littlehumblelynn said...

Mahalnya.rasa x mampu nk beli emas skrg ;-)

PUANSTOBERI said...

Emas ni mmg leh wat pelaburan la. makin lama makin naik reganya kan. Cpt tul naiknya.

a.L.y.C.I.a said...

kt pakai zulian jer lah nak..

~najwa~ said...

mahal..mahal..

sekarang ni, dapat beli saiz yang sama, tapi jauh lebih nipis berbanding dulu..huhu

R.R.Z said...

agak mahalllllll....camne nak kawennnn!! haih, pakai gelang getah la nampaknye.


RM205/gram.

baru nak gelang tangan 2kg.
:D

CaDLyNN said...

mak ai..mahalnye ....
huhu...nampaknye takdela nak tambah rantai..kalau beli pon mesti halus sgt2..huhuhuhuh

amaniammar said...

sis...

sama dgn bracelet ofismate sya le...
wahh....HEBAT tahun ni...
bracelet tu selang gold+white gold kan...

anywhere salam aidilfitri...

syawalsimpsons said...

kejap je naik banyak ni...adohai rasa macam baru kawen dolu...murah je harga emas....sekarang naik tak hengat nak tuwun...mmmmm

amirah said...

mak oi..naik sampai 5 hengget..fuhh

Bitt (double IS) said...

perghhh memang sudah naik harga....

Pepel BoNda AmaNi said...

tue la..hari tue pun pegi nak pateri rantai yang putus...tokei tue asyik la dok memujuk suruh tukar baru...adoiii sabar jerk la....

Mimy Hamid said...

wow emas naik...untung la sapa yang beli emas masa murah...bernilai emas...

ratusiput said...

skng mmg sgt2 tkt nk bli emas.agak2 turun tak nanti?hehehe...teringat dulu bli 1gm rm76 je,tau dulu bli sebakul tapi tak kaye plak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...