@churalliya

Thursday, October 6, 2011

Masak-masak kat opis lagi

Kuah durian, bubur kacang, meggi sup, semua dah selamat dalam perut ni.. dan kali ni mee sup, upgrade dari yang lepas-lepas...

Ini cerita kat opis tau, opis.. bukan di kedai makan atau di hotel pat bintang :)


presentation tak nak kalah.. kalau tak cukup pedas, petik je cili kat tepi tu.. 

kat bawah tu ada banyak lagi hidupan laut dan darat untuk di pancing :)

Kat rumah pun tak rajin nak memasak macam nih... Alahai, sayang nya mekchu dengan opis sekarang ni.. 

yeahhh.. ismy, chef yang akan bergelar chef selamanya... 

yang pompuan tu pulak? makan, minum, makan, minum.. hahahaha.. apa kes pakai baju biasa tu?

Biarlah opis tak cantik dan buruk sekali pun asalkan hidup ku tenang di sini..

14 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

opis dah macam umah..nasib baik xda pakej bibik skali jerk kan..kot x...mesti mekchu nangis sedu sedan bila bibik balik negara asal..allalalalal :P

eB ezrin said...

pakai baju besa? eB hari2 ;p

POSH76 said...

bessnyer makan2 kat opis...yess yg penting jiwa tenang tak kesah opis camna...

Alycia said...

pergh... mmg terbaik wokkk..

PUANSTOBERI said...

wahh..tgh ber 5S kah anda berpakaian biasa itu?
hihi :D

littlehumblelynn said...

betul2!!

x kisah opis x gah mana..as long as keja seronok..

Ya ALya said...

tu mesti ber5s,tu yg pakai baju gitu rupanyer.....

syawalsimpsons said...

takpe...opis still cantik sebab dah 5S..nampak je tong sampah siap ada parking..kikikikkik

Nini D.. said...

yg penting keje happy kan.. :)

amiey lee said...

huhuhu besttt masak2 sendiri..sonokkk kami takde la smpai masak2 heeee setakat masak meggi, buat roti bakar, roti sardin adalah

tapi kt sini ada cafe heee sonang sikit tak yah kuar duit..suma free...cuma tkleh minta mcm2 ada menu harian ..lain2 semua...huhuhu ada baik n buruk..baik sbb free, buruk sbb tak leh memilih..mkn apa yg disediakan

Yana Kama said...

masak betul2 kat opis ke kak?perghh...kagum da..seronoknye camtu..kalo saya mesti tak sabar mau pergi opis hari2 ekekeke

ratusiput said...

psssttt ade keje kosong tak mekchu..???

Aleyn said...

Tak kisah..janji keja jalan....

Bestnyer makan2 kat ofis...

Mimy Hamid said...

masak masak opis perkara biasa tapi agak lengkap juga barang korang kat opis yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...