@churalliya

Friday, October 7, 2011

Bunga dan Perempuan itu

Bila sedut je bau bunga, terus urat-urat tegang menjadi longgar.. Heibat kan aroma bunga-bunga-an..

Hari ini cuti. Musim konvo kan skang.. Minggu lepas abg ipar. Hari ni akak ipar pulak. Tahniah jugak kepada kawan-kawan yg masih bersemangat untuk sambung belajar..

Mekchu mmg malas la nak smbung belajar, tunggu papa-jit je supaya menjadi rajin. Mekchu pesan soh dia smbung kat obersi. Tp dia tak nak sbb kat obersi susah carik teh tarik..



Sent from my Red ® Berry

14 comments:

ratusiput said...

ooowww...ratu kalau soh sambung lagilah...tepu dah.mmg takble masuk langsung kecuali blajo kek :)

Nini D.. said...

TEH TARIK TEEETTTAAAPPPP DIHATI :D

lydzar said...

cita2 ada..tp tunggu anak2 besar sket lahhh. umur 45tahun pon boleh lg nk sambung kan ekekeke

Mimy Hamid said...

rindu nak collect bunga zaman grad tu..time tu rasa wahh dpt bunga byk rasa hebat nye nyahhhh

eisyaawie said...

bestnya bau bunga.... teringat masa beli bunga kat cameron....

sy minat nak sambung...tp duit x der laa...huhuhu... loan belajar dulu pun x abis bayar lagi....hehhee

syawalsimpsons said...

teh tarik jugak yang di idamkan...kikikiki

~najwa~ said...

alasan papajit memang Kellaassssss!!! hahaha

Yana Kama said...

suka jugak bau bunga segar..release je rasa kan kak :D

Eri-chan said...

dapat bunga best tau...hehe..masa grad tak dapat bunga pun..

Bitt (double IS) said...

owh mekchu sokakk bunga ehhh

MAPPIAU said...

samela pale hotak sudah tepu oh mau sambung belajar huhuhu (ceh alasan) :P

Softtouch [Hanim] said...

sy pun xnk smbung blaja lg...otak xboleh menerima dah..

-oP_ida- said...

teh tarik mekchu??? oMg my pebret..... jOm..jom kita pekena teh tarikzz sesama..ehehehh

best kan sambg belaja......

makdara TERdiva said...

haha! kalau susah carik teh tarik kat obesi..apa susah..mek cu la yg buatkan hari2.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...