@churalliya

Wednesday, October 12, 2011

Ntah bila dapat nak ber photoshoot

Dapat cenggini pun jadik laaaa......

kempunan nak ada koleksi gambar outdoor malatop- latop macam korang.. 

Teringin nak bergambar pakai baju sama kaler amek gambar candid sambil melambung anak ke udara.. 

Teringin nak bergambar suap-suap makan sambil senyum-senyum konon-konon malu secara candid..

Teringin nak bergambar baring-baring atas rumput bersama yang tersayang..

Teringin nak bergambar fokus pada mi-cah didepan dan blur pada kami dibelakang..

Teringin nak bergambar se-family yang cantik dan senonoh... 

Tapi.... bila teringatkan mood budak kecik ni yang selalunya memang kurang nak bergambar, maka sifat teringin itu pendam dalam hati sahaja..

lin mili cadang soh mi-cah jadi model pakaian k-pop untuk budak, tapi korang jangan lah cari nahas... 

Sampai matahari terbenam mungkin ada sekeping yang berjaya..Tambah-tambah pulak sekarang ni dia dah pandai buat memek muka.. tak sesuweiii...

dia adalah penyeri hidup kami.. rasa macam nak geget je budak kecik tu.. kalau tutup mulut tu, dah bleh hantar kedai ahcai untuk framekan gambar nih..

Sebenarnya tak sedih pun tiada koleksi gambar photoshot cantik-cantik kat luar. sebab mekchu dah lama ukir gambar yang cantik-cantik dalam hati ini.. (ayat orang frust!)

17 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

sesekali ku rasa teringin...eh ternyanyi lak...

Alin Marlini said...

tulah adatnyer ada anak kecik..heheheheh

amirah said...

hahaha...kelaka la micah ni..takpela mekchu...nanti bila micah dah posing2 nanti boleh wat PS..teringin gak nak PS outdoor..best kan..

syawalsimpsons said...

tak photoshoot pon gambar still cun punyer

~diAhOntHeblOg~ said...

Mmg la mekchu..bkn senang ade beby ni..tgu die da beso sikit..ha time tu kite tgk die bergambo..br best..hehe sabo eh..

mummy_ayu said...

boleh aje...snap2 sendiri pun kira PS gak..

*SiRibenMerah said...

takpe.. neh da hint2.. nnt ada le tuh yg buat kejutan... hehehe

CaDLyNN said...

ahahaha..mi-chah saje kasi spoil gambar...adoi...kalau dalam family lin..si adik plg kecik suke wat hal...ape je mimik muke die..geram kitorg :)

Mimy Hamid said...

ku pun teringin jugakkkkkkkkkkk huwaaaaaaaaa..tp kamera dslr tak do camner...

Alycia said...

kalo mekcu nak bePS, roger2 jer kami.. ngeeeee ;p

Nad @ MamaZakwan said...

alahai, ayat bawah skali tak tahan tu...ke kene bli dslr pastu ber PS antara mekchu+hubby+micah je kot..kalu ade org lain micah malu..auuww! =p

ratusiput said...

takpe ratu doakan satu hari nnti impian mekchu terlaksana :)

Dee said...

pergi jelah mekchu..mana tau..walau muka micah masam nanti or berkerut ke..tu semua kan kenangan..bila dia dh besar dia tgk mesti dia gelak..hehehe..

POSH76 said...

mmg bess photosoot...gambo santek...budak kecik tu mmg tomei & pandai posing

Lady Rina said...

nice pic anyway.....:)

~najwa~ said...

mekchu, simpan duit bonus..boleh buat outdoor photoshoot ;)

-oP_ida- said...

Hihihi..mi-cah xnak Glamour..ekekek

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...