@churalliya

Tuesday, October 11, 2011

Kalerful

Kalau amek gmbr buku je tanpa muka sendiri boleh tak?

Memang saje bukak akaun banyak-banyak sebab suka kalerful.. Hahahaha...

Sengal.

Ok, bukti. Mekchu dah masukkan duit raya mi-cah kat bank. Sikit pun tak paw, siap top-up lagi adalah..

Kepala ada sikit ting tong akibat meredah hujan pagi tadi. Semalam panas, hari ni hujan, esok mc.. Ehh?


Sent from my Red ® Berry

15 comments:

*SiRibenMerah said...

muleh mohon loan ngan mekchu nehhhh.. byk sgt buku kaler2 tuh..


esok mc ehhh? gitu?? doctorrrr...

lydzar said...

teringat iklan adibah noor yg tayang buku amanah saham yg kalerful tuhhh..uwaaa kita dh lama tak topup buku2 tu

Ya ALya said...

tak berseri la kalu gambar buku je......

Emmy said...

mcm tu la kita mak mak ni jaga duit anak kan? siap tolg top up kan lagi...kaya sungguh dak micah ni....

fiza said...

Buku kaler tu suma mi-cah punya ker? MEsti byk duit micah nih kan ☻☻

tiefazatie said...

wah..bagusnya sis..hee

syawalsimpsons said...

esok MC...lusa cuti...tulat bersara...kikikikiki

Dee said...

suami saya masih belum memberi duit raya anak2..saya ingat pun nak masukkan cepat2..hehehe..

mummy_ayu said...

Ian & Iris nya lum masuk lagi...emmmm

Mimy Hamid said...

micah nya 1 color je pepel kan..hehehe dua lagi biru merah..jeng jeng...jawab

Pepel BoNda AmaNi said...

amani nyer pun dah selamat di debitkan ke dalam account oleh dedi dia......syukran..syukran...

mamaNoriz said...

well done mekchu!

mmg suke tgok buku akun sbb byk kaler tapi klu uat tabung haji lagi cukup sbb ada kuining hijau tu ...hehe

amirah said...

saya tak wat lagi akaun lain untuk ahmad kecuali tbg haji je.....byknya duit micah tu..

ratusiput said...

yg kale pepel mesti micah punye kan.ehehe.anak2 ratu pun sama kale pepel ni.pun dh masukkan.skit2 lama2 jd bukit.tp ibu dia punye sik statik je ni cmne... :)

Zura said...

ade kaler biru tue je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...