@churalliya

Thursday, October 27, 2011

Tanpa jemu

Hari-hari gini laa.. Cicah je montot kat kosi, keluarkan sikat, minyak rambut dan cermin ajaib.. Pas tu mengadap.

Cepat2 sikat rmbut, pakai minyak, pakai sepit sebelum ada yang pitammmm.. Hahaha..

Sejak tukar syampoo tuuuuutttt ni rambut kering sgt.. Lmbt lak tu nak tggu syampoo tu habis..

Cermin tu byk taw jasa dia.. Sbb tu kalo hilang, habis semua kena tuduh.. Hahaha.. Pernah sekali salah letak, merana ahkak ko seminggu :)

Sent from my Red ® Berry

11 comments:

ratusiput said...

amboi mekchu...complete sme kat opis...ehehehe..pompuan mmg takble dipisahkan dgn cermin...

ratusiput said...

perempuan dan cermin mmg tidak dpt dipisahkan...amboi mekchu complete sme kat opis...cam saloon.ehehe..

*SiRibenMerah said...

phewittt~
saloon dlm opis..
kelasss ko mekchu..

SYANI said...

Pompuan & cermin memang takleh pisah..

Bitt (double IS) said...

owhhh cermin sakti tu...huhuhuhu lenkali bila jumpa balik tanya cermin tu siapa yg ambik dia...ahahhaha

Pepel BoNda AmaNi said...

dulu masa freehair...beginilah kisah hidupku jugak...kekekekek

amiey lee said...

hahaha lawak plak siap ada set kat opis

Aleyn said...

Mirror2 on the Wall...Who's the fairest of them all...."Mek Chu"

MAPPIAU said...

auuuwww sikat kitew samew lewwwww hikhikhik *ni statment mcam mintak kene lempang nih*

Nini D.. said...

brand syampoo tuuutttt tu memang tak kene dengan rambut i..tak ngam!

PUANSTOBERI said...

5S...5S..5S..
seme menda tu tak bley letak atas meja. ecewah. hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...