@churalliya

Thursday, October 27, 2011

Jam halusinasi

Cuti Deepavali semalam. Ingatkan senang bila ditugaskan menjaga beg dan makanan di bawah pokok..

Kunyah-kunyah..
Baring-baring..
Golek-golek..
Fesbuk-fesbuk..


Tapi akhirnya...

Korang nampak kan jam kat tangan tu pukul berapa...

Duduk diam-diam bawah pokok pun boleh berbelang... tak shukeeee...

Opsss... masih tidak jelas kelihatan baju punjabi si gadis melayu tersebut.. 

* Seronok pulak bila buat entry pendek-pendek.. dapat buat byk entry sehari.. suka tak macam tu?

17 comments:

amirah said...

uii..berbelangnya..

syawalsimpsons said...

tu mesti kena jaga beg..yang lain mandi pantai..boleh teka camtu..kikiki

mama tisya said...

amboi kemain sronokkunyah2...baring2..golek2...hahaha

Nad @ MamaZakwan said...

macam videoklip hindustan plak dah ni
ada golek2 bagai..
lagu apa? kuch2 ho ta hai ka??hehehehe

mak aih, berbelang nye mekchu..!
tak sapu krim merim ke?

Mimy Hamid said...

Kunyah-kunyah..
Baring-baring..
Golek-golek..
Fesbuk-fesbuk..


wah dah macam kuch kuch hota hai

MaMa CyDa said...

mana jarum jam tuh ek? patah ker? hihihihi larikkkk .....

best pe wat entri pendek2 nih ... mmg betul leh buat byk entri dlm sehari ^_^

lydzar said...

amboi santai nya dok baring kunyah maruku tepi pantai tu

♥ Elin ♥ said...

dah belang..tp x per awk tuh putih kejap jer hilang sang gelap tuh..

chekpid said...

amboi....bersila panggung ko yea.senang hati la tu dapat pakai baju punjabi

Ya ALya said...

mekchu tak menari2 ke dgn papa jit kt pantai tu......

makdara TERdiva said...

wah! mekcu bersantai2 di tepi pantai..

tak ajak pong!

ratusiput said...

cissss mmg dengki.nak tengok baju..nak tengok baju...tak tahan dah ni...ekeke..

eB ezrin said...

su rajin post n3. eB nih nnag ado. hik3

Papa Mifz said...

salam kenal...

wah berjemur sampai berbelang yer...kek mano nih..?

Nini D.. said...

s.u.k.a....sebab boleh dtg blog kuning oren ni byk2 kali :)

Bitt (double IS) said...

hahahhahaah ye la belum nampak lagi baju ituw...perghh p tant pakai baju punjabi...aekkekekkeeke nasib baik la belang kat situ jek akekekkeke

-oP_ida- said...

berbelang sakan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...