@churalliya

Tuesday, November 1, 2011

Dan blouse punjabi itu bila dipakai

Bersengkang mata siapkan entry ni untuk tatapan ratusiput, ya alya, mimy, neenagonjeng, eri-chan, ehh sape lagi erkk yang kata nak tengok mekchu pakai blouse punjabi polka-dot RM13 hari tu..

Nahhh untuk korang semua...


Sambil tadah pipi dan bersedia nak kena lempangg.. hahaha.. sorry guys, gambar nan-hadooo yang elok-elok.. malas sungguh nak bergambar..

Suka okehh baju tu.. kering je pakai.. kering sikit2 pun sanggup iron dan pakai..

8 comments:

NeenaAnuar said...

alaaaaaaa.. nie memang kategori nak kene babapp nie mekchu nieee!!!

kasikk closeup sikit lah gambarr darling!

-oP_ida- said...

taknampak laaa akak.......kasik dekat skit blew.....

tp dun worrii sure chantiklaaa mekCHu pakai...^_*

ratusiput said...

ceh mekchu ne aci ni....!!!!!!!!!!!gambar jauh...nak kena cubit ni.nak dekat skit arrr tak nampak kegojesan baju yg dipakai oleh mekchu yg comel...

Mimy Hamid said...

ek eleh mekchu jauh bebenor...tak feel la nengok..hehehe

amirah said...

laaa...cenonitnya gamba mekchu..hehehe

~diAhOntHeblOg~ said...

aloo..xnmpak cik..hahaha

sha a.s said...

ape ke cenonet je gmbr ni! x puas hati!!!!

Ya ALya said...

KENA PAKAI KANTA PEMBESAR NI...............ala tak nampak la....jauhnyerrrr.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...