@churalliya

Monday, November 7, 2011

Hebat

Muka minta simpati.

Tadi di rumah nenek pilah, mi-cah mintak tolong tegakkan pasu kat atas rak. Susah gak la nak tegakkan pasu tu. Bila dah tegak, terus sakat dia "Yeyyyyyy.. mama HEBAT!!" Sambil angkat 2-2 tangan ke udara. Belum sempat turunkan tangan, tiba-tiba

DUSHHHHHHHhhhh

Hinggap sebiji penumbuk kat muka. Walau pun penumbuk yang hinggap tu comel, tp luka jugak bibir nihh..
Bahaya tafsiran HEBAT pada budak-budak. Mungkin dia ingatkan mama-chu dia HEBAT laksana otromen kot..

Adoiiiihhh..

14 comments:

puan nina said...

aiyakkkk..cakit tak?olooo cian

shaza said...

hehe.. anak lelaki memang camtu mekchu.. ganazzz

Nini D.. said...

adeiii...sadis!

n o h a F i z a said...

Adui..memang penumbuk kecik tapi klu kene tiba2 hazab jgk..

littlehumblelynn said...

Mmg sakit tgn anak.huhuhu

♥MAMASYAZA♥ said...

mmg sakit, tau sgt, anak akak pun camtu le,main suka ati je penumbuk nak hinggap...geram kengkdg tu

Dee said...

alahai kesiannya..tak sengaja tu mekchu..

mummysyafie said...

kan dah jadi bibir angelina jolie tu.. hihih...terror gak micah ni

Mimy Hamid said...

heabt tu mekchu smpi luka...takde luka tak heabt mcm citer otomen tu

CaDLyNN said...

ala ciannye mekchu....dah gaye kila fairy dah bibir tu..hihihihihihi

Alycia said...

mekchu hebatt.. michah lg hebattt hehe..

sha a.s said...

br la Hero! ehehe

Pepel BoNda AmaNi said...

kekkeke memang haibat.......

SURIA AMANDA said...

sian mama mekchu dia..boleh tahan eh penumbuk dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...