@churalliya

Sunday, November 27, 2011

Penguin tak di beri makan

Tahun lepas sama besar je mi-cah ngan penguin tu. Tahun ni mi-cah dah lagi tinggi. Nampak gaya kena bayoo lah ehh?

Mana aci... Penguin tu tak di beri makan. Meme lah tak besar2.. Patut sama je lah besar dia.. Kannnnnnn.. Ini tidak adil..

Akan berada disini sampai rabu. Kalau tengok penguin tu, korang tau lah kot kat mana kan. Esok mi-cah nak jumpa dengan ikan muntah air dia :)

6 comments:

shaza said...

seronoknya jalan2.. tak pernah lagi jejak kaki kat bukit gambang tu.. rasa macam jauh beno je..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wah, bukit gambang ke mek chu?..
heheh.. kitotang dh terjah last month.. =)

Nini D.. said...

bulan doblass ni den dtg gambang :)

Softtouch [Hanim] said...

bukit gambang yer...bestnya.....

Alycia said...

rindu kt ikan muntah.. eh, ikan muntah alycia xbuat entry lg la..

Mimy Hamid said...

comel giler la anak mu sorang ni..senyum gitu..aku fokus muka dia je la..gerammm...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...